سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای کمیل! محبت دانش، آیینی است که [خدا [بدان عبادت می شود و آدمی به وسیله آن در زندگی طاعت را و پس از مرگش نام نیک را به دست می آورد . [امام علی علیه السلام]
شهدا
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» سران فتنه بازیچه توطئه امام زدایی شدند

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: در شرایطی قرار داریم که توطئه امام زدایی با شیوه نوینی دنبال می شود .
حجت الاسلام سید حمید روحانی دیروز در نشستی خبری با بیان اینکه این توطئه از زمان های دور وجود داشته است افزود: دشمن در مقاطع تاریخی به این نتیجه رسید که با کوبیدن امام (ره) نمی توان ایشان را از قلب‌ها بیرون کرد و آرمان هایش را زیر سئوال برد.وی با بیان اینکه دشمن دریافته است که با این طریق نمی تواند اندیشه امام (ره) را مغلوب کند افزود: اکنون با سه شیوه با اندیشه های امام (ره) بازی می شود.حجت الاسلام روحانی گفت: شیوه اول را سران و عوامل فتنه دنبال می کنند و سعی دارند با تحریف تاریخ و دروغ پردازی خیانت خود را به نحوی به امام (ره) منتسب کنند.رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی ادامه داد: شیوه دوم را کسانی پیگیری می کنند که سعی دارند با زنده کردن اندیشه های لیبرالیستی به نحوی با اندیشه های امام (ره) مقابله کنند.وی ادامه داد: این دسته با طرح مکتب ایرانی، جمهوری ایرانی و امثال اینها تلاش دارند افکار و آموزه های امام (ره) را زیر سئوال ببرند.
حجت الاسلام روحانی افزود: جریانی هم سعی دارد با حمایت از مهره ها و چهره هایی همچون شریعتمداری و منتظری که امام (ره) به آنها تو دهنی زد آنها را مطرح کند تا امام (ره) را ظالم جلوه دهد.رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با بیان اینکه این سه جریان زیرکانه پیگیری می شود افزود: نمونه جریان نخست که دردناک است در آخرین اطلاعیه مهدی کروبی شاهدیم که وی به تحریف تاریخ پرداخته است.وی با تشریح بخشی از نهضت امام (ره) که از سال1341 آغاز شد گفت: در آن دوران گروهک ها و جریان های سیاسی همچون جبهه ملی سعی
می کردند از امام (ره) دوری کنند.رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی افزود: اما سرانجام این گروه ها دریافتند که برای کسب اعتبار نزد مردم باید از امام (ره) حمایت کنند.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( پنج شنبه 89/10/23 :: ساعت 11:1 عصر )

»» جواب رد شهید علیمحمدی به منافقین ?? روز قبل از شهادت

همسر شهید علی‌محمدی گفت: 10روز قبل از شهادت دکتر، منافقین برخی اسناد مهم مربوط به مباحث هسته‌ای کشورمان را از طریق اینترنت برایش ارسال کرده بودند تا وی درباره صحت یا عدم صحت اسناد نظر بدهد، اما دکتر هیچ پاسخی به آنها نداد.

به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین که به همراه تعدادی از اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، در آستانه سالگرد شهادت شهید علی‌محمدی جهت دیدار با خانواده این شهید، به منزل وی رفته بود، گفت: شهید علی‌محمدی و سایر شهدا ستاره‌هایی هستند که راه را نشان می‌دهند از این رو باید خاطرات آنها پس از جمع‌آوری، در اختیار عموم قرار داده شود تا الگویی برای ادامه دهندگان راهشان باشد. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( چهارشنبه 89/10/22 :: ساعت 9:27 صبح )


»» کشور در آینده ده ها و صدها شهید علی محمدی و شهریاری خواهد داشت

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: آثار خون شهید علیمحمدی و شهریاری چنان دانشجویان را در راه آموختن علم مصمم خواهد کرد که ده ها و صدها شهید علیمحمدی و شهریاری در کشور خواهیم داشت.


حجت الاسلام محمدیان در مراسم سالگرد شهادت مسعود علی محمدی و چهلم مجید شهریاری که ظهر امروز در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد با تسلیت به جامعه دانشگاهی کشور به تبیین جایگاه شهید در اسلام پرداخت و گفت: شهادت، انتخابی آگاهانه است و نتیجه اش آن است که شهید به حیاتی که فوق حیات های دیگر است دست می یابد.
وی گفت: شهید شهریاری تمام وجودش امید بود و هیچگاه از وی کلمه ای مبنی بر اینکه نمی توانیم و نمی شود شنیده نشد.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره به برخی از ویژگی های شهید شهریاری افزود: فردی که در رشته خود ،جزو نام آورترین ها بوده و اگر پنج نفر در این رشته سرآمد باشند قطعا یکی از آنها شهید شهریاری بود برای شهادت آمادگی داشت.
وی خصوصیات معنوی و جایگاه علمی این شهید را از برکات روح امام راحل دانست و افزود: در 32 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی هرگاه خونی بر زمین ریخته شده جوانه های تازه ای از محل آن روییده که افق های جدیدی را در مقابل ملت ما گشوده است. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( سه شنبه 89/10/21 :: ساعت 10:30 صبح )


»» موساد و دستان آغشته به خون دانشمند هسته ای ایران

سرانجام یک روزنامه اسرائیلی صراحتا بر نقش موساد در ترور شهید شهریاری اذعان کرد.

"مئیر داگان " رئیس سابق موساد در حالی به طور رسمی از سمت خود کنار رفت که یک روزنامه صهیونیستی ترور دانشمندان ایرانی در دوران ریاست وی را از موفقیت‌هایش عنوان کرده است.
روزنامه صهیونیستی "هاآرتص " در گزارشی درباره پایان ریاست "مئیر داگان " بر سرویس جاسوسی رژیم‌صهیونیستی نوشت که در دوران فعالیت 8 ساله مئیر داگان بر موساد، این سرویس اعتبار خود را به عنوان یک سازمان توانا که به انتهای زمین نیز دسترسی دارد نشان داد.
این روزنامه ادامه داد که تحت فرماندهی داگان، سازمان جاسوسی اسرائیل موضع برتر خود را در جامعه اطلاعاتی اسرائیل به دست آورد و به یک بازیگر مرکزی در صحنه بین‌المللی تبدیل شد. این موضوع را می‌توان از نشست‌های محرمانه‌ میان داگان و "جرج بوش " رئیس جمهور سابق آمریکا و دیگر رهبران در اروپا و خاورمیانه درک کرد.
هاآرتص ادامه داد: دوران ریاست داگان بر موساد، بر دو موضوع مهم متمرکز بود: برنامه هسته‌ای ایران و ترور رهبران حماس و حزب‌الله و دانشمندان ایران که اگر نگوییم همه، اما اکثر آنها با مشارکت موساد انجام شده است. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( دوشنبه 89/10/20 :: ساعت 1:17 عصر )


»» ششمین سالگرد

هو القادر

با عرض سلام و ادب خدمت همه دوستان.درست شش سال پیش در چنین روزهایی که همزمان با شهادت سردار احمد  کاظمی و یارانش بود وبلاگ شهدا هم کار خود را آغاز نمود

در طول این مدت فراز و نشیب هایی هم داشته است میخواستم نظر خودتون رو نسبت به این وبلاگ بدونم تا در ادامه کار با تلاش و همت مضاعفی در این امر مقدس گام بر دارم

منتظر نظرات و راهنمایی های شما هستم.

رفت و برنگشت و این رسم روزگار ماند
چشم جاده ها هنوز، محو در غبار ماند
این همه شب است و باز، این همه حضور تلخ
فصل‌های محکم خالی از بهار ماند
تو همان که رفته‌ای، من همان که مانده ام
خواهش دوباره‌ات، پشت یک حصار ماند
دست مهربان تو، سمت آن طرفتر است
یک کبوتر غریب، باز بی‌قرار ماند
گرچه تکه‌تکه است و دلی شکسته است
خوب شد که لااقل از تو یادگار ماند
سال‌ها گذشت و هیچ، باورت نمی‌شود
چشم‌های من هنوز پای انتظار ماند



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( یکشنبه 89/10/19 :: ساعت 11:53 عصر )

»» آغاز عملیات بزرگ کربلای5 در شلمچه و شرق بصره (1365ش)

عملیات بزرگ کربلای5 با رمز یازهرا(س) از جبهه جنوب شلمچه و شرق بصره در منطقه‌ای به وسعت150 کیلومتر مربع، با هدف آزادسازی شلمچه، جزایر و مناطقت شرق بصره، انهدام ماشین جنگی عراق، پاسخ دندان شکن به شرارت‌های دشمن در بمباران مناطق مسکونی، در سه مرحله، از نوزده دی سال1365 با22 لشکر از سه قرارگاه آغاز شد و تا8 اسفند آن سال به مدت پنجاه روز به طول انجامید. عملیات کربلای5، در شرایطی انجام گرفت که رژیم صدام قصد داشت با تبلیغات گسترده در میان حامیانش، نسبت به درت مقاومت ارتش عراق در برابر تهاجمات برق‌آسای رزمندگان اسلام، امیدی کاذب ایجاد کند. در این عملیات، قوی‌ترین پدافند دشمن که با کمک مستشاران خارجی ایجاد شده بود تا عمق9 کیلومتری خاک عراق درهم شکسته شد و دشمن برای مقابله با تهاجم برق‌آسای رزمندگان اسلام،140 تیپ را به این منطقه اعـزام کرده بود که از این میان81 تیپ و گردان به طور کامل و34 تیپ دیگر به میزان50 درصد آسیب دیدند. در این عملیات ده درصد از نیروهای هوایی عراق منهدم و سنگین‌ترین تلفات انسانی به ارتش دشمن وارد گردید. نتایج عملیات بزرگ کربلای5: تلفات نیروی انسانی دشمن:2700 اسیر و چهل هزار نفر کشته و زخمی. سایر نتایج: به تصرف درآمدن150 کیلومتر مربع از جمله پاسگاه‌های بوبیان، شلمچه، کوت سواری و خین و همچنین جزایر بوارین و ام‌الطویل، کانال پرورش ماهی و چندین روستا در نتیجه استقرار نیروهای اسلام در10 کیلومتری بصره. تجهیزات و امکانات: تانک و نفربر:700 دستگاه انهدامی،220 دستگاه اغتنامی، هواپیما:80 فروند انهدامی، توپ صحرایی:250 قبضه انهدامی،85 قبضه اغتنامی و400 دستگاه سایر ادوات جنگی، انهدامی، خودرو:1500 دستگاه انهدامی،500 دستگاه اغتنامی، وسایل مهندسی:100 دستگاه اغتنامی، توپ ضدهوایی:120 قبضه انهدامی،100 قبضه اغتنامی.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( یکشنبه 89/10/19 :: ساعت 1:52 عصر )

»» منتظر شهادت بابا بودیم

فرزند ارشد شهید کاظمی با بیان اینکه این اواخر منتظر شهادت بابا بودیم، گفت: انتظار شهادت بابا را داشتیم ولی منتظر «فرزند شهید» شدن نبودیم؛ در عالم بچگی‌ خودم تصور شهادت بابا را داشتم اما فکر اینکه بعد از بابا چه می‌شود را نه.

محمد مهدی کاظمی فرزند ارشد سردار شهید احمد کاظمی است؛ او خود را فرزند کربلای 5 می‌داند و شهید کاظمی را نه تنها یک پدر مهربان که رفیق تنهایی‌ها و راهنمای امین زندگی‌اش؛ وی در گفت‌وگو با خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: وقتی به دنیا آمدم، پدرم در جنگ بود؛ حتی خبر تولد مرا هم در عملیات بوده که می‌شنود؛ نبودن او و مشغله‌هایش باعث شد تا رابطه زیادی با هم نداشته باشیم؛ آنقدر که وقتی او را می‌دیدم به جای بابا به او عمو می‌گفتم.

کاظمی ادامه داد: شناخت من از بابا به روزهای بعد از جنگ برمی‌گردد؛ وقتی که در سال 79 او فرمانده نیروی هوایی سپاه شد و ما به تهران آمدیم؛ اگر چه حجم کارهای او باز هم زیاد بود، اما بیشتر از سابق در خانه بود؛ دوران بعد از جنک نقطه عطف احساس بابا داشتن برای من و برادرم بود؛ ولی باید اعتراف کنم که دوری از او برای ما یک عادت شده بود. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( یکشنبه 89/10/19 :: ساعت 10:10 صبح )


»» برادر شهید سید حسین علم الهدی در گذشت

سردار حاج سید علی علم الهدی، برادر شهید سیدحسین علم الهدی و از اعضای دفتر نظامی مقام معظم رهبری، صبح امروز همزمان با ایام سالگرد شهادت برادرش دار فانی را وداع گفت.

به گزارش رجانیوز، مراسم تشییع پیکر این بازمانده دوران دفاع مقدس، فردا صبح از شهرک شهید محلاتی برگزار خواهد شد.

پیکر مرحوم علم الهدی در گلزار شهدای هویزه و در کنار مزار مادر و دو برادرش به خاک سپرده خواهد شد. مرحوم علم الهدی، یادگار حماسه هویزه و جانشین رئیس دفتر نظامی فرماندهی کلّ قوا بودند



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( شنبه 89/10/18 :: ساعت 10:28 عصر )

»» سردار جزایری : مهمترین سیاست دشمن در جنگ نرم؛ نفوذ در مسئولان اس

جزایری گفت: «آمریکا می‌گوید اگر نمی‌توانیم ایران را نابود کنیم باید او را در قفس قرار دهیم و عقبه استراتژیک ایران را مورد تهدید قرار دهیم.»

جزایری گفت: «از مهم‌ترین سیاست و راهبردهای دشمن در جنگ نرم؛ نفوذ در مسئولان، جذب و مهاجر‌سازی نخبگان، جلوگیری از آرامش در کشور، نفوذ در جریان‌های خبری و هنری و جریان‌سازی از طریق گروه‌های دینی است.»

سیدمسعود جزایری در نخستین همایش سراسری حماسه‌سازان بسیج استان سمنان در جنگ نرم که در دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد، اظهار داشت: «در جریان فتنه، دشمن برنامه درازمدتی را در کشور در پیش گرفت و تهاجم فرهنگی در ابعاد مختلف با عمق، وسعت و گستردگی فراوان، سال‌های زیادی در کشور جاری بوده است.»

وی افزود: «رهبر معظم انقلاب از سال‌های قبل تذکراتی به اشکال گوناگون دادند و تهاجم به ریشه‌های انقلاب را یادآور شدند ولی کارگزاران و دستگاه‌های مربوطه حداقل کارهای لازم را انجام ندادند.» ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( شنبه 89/10/18 :: ساعت 2:57 عصر )


<      1   2      
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خبر اسید پاشی ،سوءقصد و یا تعرض به یک دختر جوان در شهرسمنان قویا
نماز شب
برادر داخل قبر شهیدحسن باقری
دلتنگی سردار اسماعیل احمدی مقدم
یا مقلّب القلوب والابصار
سردار سرتیپ پاسدار شهید حسن شاطری
چه تعداد ایرانی عضو فیس بوک هستند؟
پنج فیلترشکن صد درصد تضمینی!
شهید حاج احمد کاظمی
حیف که تهران دو کوهه ی قشنگی نیست!
معلم بزرگ اخلاق تهران رفت
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 13
>> بازدید دیروز: 14
>> مجموع بازدیدها: 403742
» درباره من

شهدا
خادم الشهدا
امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم - که دیدم همین تعبیر «جنگ نرم» توى صحبتهاى شما جوانها هست و الحمدللَّه به این نکات توجه دارید؛ این خیلى براى ما مایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى خوشحالى است - خوب، حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. یعنى شما افسران جوانِ جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با جنگ نرمید. اینى که چه کار باید بکنید، چه جورى باید عمل کنید، چه جورى باید تبیین کنید، اینها چیزهائى نیست که من بیایم فهرست کنم، بگویم آقا این عمل را انجام بدهید، این عمل را انجام ندهید؛ اینها کارهائى است که خود شماها باید در مجامع اصلى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان، فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان، در اتاقهاى فکرتان بنشینید، راهکارها را پیدا کنید؛ لیکن هدف مشخص است: هدف، دفاع از نظام اسلامى و جمهورى اسلامى است در مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با یک حرکت همه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جانبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى متکى به زور و تزویر و پول و امکانات عظیم پیشرفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى علمىِ رسانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اى. باید با این جریان شیطانىِ خطرناک مقابله شود.

» پیوندهای روزانه

افسر جوان جنگ نرم [152]
اولین یادوراه شهدا عاشورایی [55]
مشاوره ازدواج [484]
سایت خبری تابناک [213]
فاوا نیوز [197]
سایت فرهنگ انقلاب اسلامی [295]
محبان الزهرا [365]
ذاکرین [389]
سایت رهبری [483]
سایت صبح [244]
رجا نیوز [372]
سبکبالان [682]
دفاع مقدس [1046]
سایت ناجا [332]
[آرشیو(14)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
شهادت[128] . شهید علیرضا مولایی . عید . فاطمیه . قم . مادر . نوروز . نیروی انتظامی . ولایت . یاس . کرببلا . آقا . احساس . ایت الله . ایران . بسیجی . بهجت . خمینی . ریگی . سید احمد . شاخص .
» آرشیو مطالب
یادیاران
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
خرداد 90
اردیبهشت 90
مهر 91

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
برادران شهید هاشمی
WOET
fazestan
گرمساری
غمکده ی چاه علی(ع)

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان









» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب