سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بنده ای را گرامی بدارد، او را به دوستیِ خود مشغول می سازد . [.امام علی علیه السلام]
شهدا
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» کشور در آینده ده ها و صدها شهید علی محمدی و شهریاری خواهد داشت

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: آثار خون شهید علیمحمدی و شهریاری چنان دانشجویان را در راه آموختن علم مصمم خواهد کرد که ده ها و صدها شهید علیمحمدی و شهریاری در کشور خواهیم داشت.


حجت الاسلام محمدیان در مراسم سالگرد شهادت مسعود علی محمدی و چهلم مجید شهریاری که ظهر امروز در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد با تسلیت به جامعه دانشگاهی کشور به تبیین جایگاه شهید در اسلام پرداخت و گفت: شهادت، انتخابی آگاهانه است و نتیجه اش آن است که شهید به حیاتی که فوق حیات های دیگر است دست می یابد.
وی گفت: شهید شهریاری تمام وجودش امید بود و هیچگاه از وی کلمه ای مبنی بر اینکه نمی توانیم و نمی شود شنیده نشد.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره به برخی از ویژگی های شهید شهریاری افزود: فردی که در رشته خود ،جزو نام آورترین ها بوده و اگر پنج نفر در این رشته سرآمد باشند قطعا یکی از آنها شهید شهریاری بود برای شهادت آمادگی داشت.
وی خصوصیات معنوی و جایگاه علمی این شهید را از برکات روح امام راحل دانست و افزود: در 32 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی هرگاه خونی بر زمین ریخته شده جوانه های تازه ای از محل آن روییده که افق های جدیدی را در مقابل ملت ما گشوده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: آثار خون شهید علیمحمدی و شهریاری چنان دانشجویان را در راه آموختن علم مصمم خواهد کرد که دهها و صدها شهید علیمحمدی و شهریاری در کشور خواهیم داشت.
حجت الاسلام محمدیان با بیان اینکه دشمنان نتوانستند اعجاز خون را در مکتب اسلام و تشیع درک کنند افزود: رئیس موساد در سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی ترور دانشمندان ایرانی را از جمله افتخارات خود بیان کرده است.
وی گفت: ما یقین داشتیم که ترور دانشمندان ایرانی کار موساد است اما انگلیسی ها خود را سریع تر لو دادند.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها افزود: بقای نظام جمهوری اسلامی و اعتلای نظام درکلاس های درس دانشگاه ها و آزمایشگاه ها رقم می خورد و استادان و دانشجویان میان امت اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردارند.
حجت الاسلام محمدیان گفت: اگرچه از دست دادن این سرمایه ها مایه تأسف ماست اما راه آینده کشور را بسیار روشن می بینیم.
امثال شهریاری ها تئوری لیبرالیستی جدایی علم با معنویت را رد کردند
رئیس نهاد رهبری در دانشگاه های استان زنجان نیز در مراسمی گفت: نظام لیبرالیستی معتقد است که دانشمندان نمی توانند معنوی و دین گرایان صاحب کرسی اندیشه علمی باشند، اما شهریاری ها این تئوری را رد کردند.
حجت الاسلام فرجی در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت دکتر مجید شهریاری در دانشگاه زنجان که به همت بسیج اساتید استان زنجان برگزار شد، اظهار داشت: این آرزوی دیرینه استکبار است که دین و علم را با هم قابل جمع نمی داند به طوری که تفکر لیبرالیستی در قرن های اخیر تلاش کرد در همه جهان این تفکر جدایی معنویت از علم را نشان دهد.
وی افزود: نظام لیبرالیستی معتقد بوده و هست که عالمان و دانشمندان نمی توانند معنوی باشند و برعکس دین گرایان نیز نمی توانند صاحب نظر و کرسی اندیشه علمی باشند، اما وجود امثال شهید شهریاری ها این تئوری و آرزو را رد کرد.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان زنجان با اشاره به تدفین این شهید بزرگوار در امامزاده صالح(ع) بیان داشت: شاید این آروزی شهید شهریاری بود که در امامزاده صالح(ع) و در کنار شهدای گمنام و همانند آنها بمیرد و سرافراز بماند.
فرجی با تأکید بر اینکه یقیناً دکتر شهریاری آخرین شهید این دیار نخواهد بود و ما باید شهدای زیادی را تقدیم این نظام بکنیم، خاطرنشان کرد: بنا بر اظهارات استاد مطهری جایی که تاریخ شیعه را ورق بزنیم جزء نام شهید و خونش را نخواهیم دید و این افتخاری است که هر روز به کتاب افتخارات شیعه افزوده می شود.
لازم به ذکر است که این مراسم در دانشگاه شهید بهشتی نیز با حضور دکتر کامران دانشجو وزیر علوم تحقیقات و فناوری، سردار وحیدی وزیر دفاع، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، دکتر صالحی سرپرست وزارت امور خارجه و جمعی از شخصیت های سیاسی، برخی نمایندگان مجلس شورای، روسای دانشگاههای تهران، جمع کثیری از اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاهها برگزار شد



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( سه شنبه 89/10/21 :: ساعت 10:30 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خبر اسید پاشی ،سوءقصد و یا تعرض به یک دختر جوان در شهرسمنان قویا
نماز شب
برادر داخل قبر شهیدحسن باقری
دلتنگی سردار اسماعیل احمدی مقدم
یا مقلّب القلوب والابصار
سردار سرتیپ پاسدار شهید حسن شاطری
چه تعداد ایرانی عضو فیس بوک هستند؟
پنج فیلترشکن صد درصد تضمینی!
شهید حاج احمد کاظمی
حیف که تهران دو کوهه ی قشنگی نیست!
معلم بزرگ اخلاق تهران رفت
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 32
>> بازدید دیروز: 16
>> مجموع بازدیدها: 403913
» درباره من

شهدا
خادم الشهدا
امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم - که دیدم همین تعبیر «جنگ نرم» توى صحبتهاى شما جوانها هست و الحمدللَّه به این نکات توجه دارید؛ این خیلى براى ما مایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى خوشحالى است - خوب، حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. یعنى شما افسران جوانِ جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با جنگ نرمید. اینى که چه کار باید بکنید، چه جورى باید عمل کنید، چه جورى باید تبیین کنید، اینها چیزهائى نیست که من بیایم فهرست کنم، بگویم آقا این عمل را انجام بدهید، این عمل را انجام ندهید؛ اینها کارهائى است که خود شماها باید در مجامع اصلى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان، فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان، در اتاقهاى فکرتان بنشینید، راهکارها را پیدا کنید؛ لیکن هدف مشخص است: هدف، دفاع از نظام اسلامى و جمهورى اسلامى است در مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با یک حرکت همه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جانبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى متکى به زور و تزویر و پول و امکانات عظیم پیشرفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى علمىِ رسانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اى. باید با این جریان شیطانىِ خطرناک مقابله شود.

» پیوندهای روزانه

افسر جوان جنگ نرم [152]
اولین یادوراه شهدا عاشورایی [55]
مشاوره ازدواج [484]
سایت خبری تابناک [213]
فاوا نیوز [197]
سایت فرهنگ انقلاب اسلامی [295]
محبان الزهرا [365]
ذاکرین [389]
سایت رهبری [483]
سایت صبح [244]
رجا نیوز [372]
سبکبالان [682]
دفاع مقدس [1046]
سایت ناجا [332]
[آرشیو(14)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
شهادت[128] . شهید علیرضا مولایی . عید . فاطمیه . قم . مادر . نوروز . نیروی انتظامی . ولایت . یاس . کرببلا . آقا . احساس . ایت الله . ایران . بسیجی . بهجت . خمینی . ریگی . سید احمد . شاخص .
» آرشیو مطالب
یادیاران
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
خرداد 90
اردیبهشت 90
مهر 91

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
برادران شهید هاشمی
WOET
fazestan
گرمساری
غمکده ی چاه علی(ع)

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان









» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب