سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا! . . . از نادانی و بیهودگی و از گفتار و کردار بد به تو پناه می برم . [امام علی علیه السلام ـ در دعای یوم الهریر در پیکار صفّین ـ]
شهدا
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» قدرت نظامی خیرهکننده عربستان

روزنامه الریاض چاپ عربستان چند روز پیش اقدام به انتشار یک گزارش تصویری کرد و در آن قدرت بالای! نظامیان خود را به تصویر کشید.

 چند روز پس از این اقدام بود که سفیر عربستان در قاهره نیز با دیدن این تصاویر، دچار توهم شد و حرف‌هایی را در زمینه اعمال قدرت نظامی علیه ایران مطرح کرد که به نظر می‌رسد باید درستی یا نادرستی این حرف‌ها را با نگاهی به تصاویر یادشده قضاوت کرد.

این سه تصویر در سایت روزنامه «الریاض» منتشر شده‌اند. 


*در تصویر فوق نظامیان عربستانی در حالی که تجهیزات نظامی پیشرفته! خود را منقوش به عکس شاه 87 ساله خود کرده‌اند، آمادگی خود را برای رفتن به جنگ اعلام می‌کنند.


*در این تصویر توانایی نظامیان عربستانی در اتخاذ روش‌های مختلف! برای تیراندازی به سمت بادکنک‌ها به نمایش گذاشته شده است!
 

*این تصویر نیز مربوط به یکی از تمرینات مخصوص کماندوهای آل سعود است. آنها با برعکس گرفتن اسلحه تمرین می‌کنند که چگونه در صحنه جنگ؛ پشت به دشمن و رو به میهن فرار کنند.
همانطور که در تصویر مشاهده می‌شود، اساسا در بین نظامیان آل سعود تیراندازی به سمت بادکنک و سایر هدف‌های مهم به همین شکل انجام می‌شود.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( چهارشنبه 90/1/24 :: ساعت 6:42 عصر )

»» تهدید ایران توسط پادشاهی عربستان در حالت مستی و میگساری!

اظهارات سفیر عربستان در قاهره مبنی بر اینکه عربستان قدرت مقابله با ایران را دارد در واقع مشتی بزرگنمایی علیه دولت و پادشاهیست که کماندوهایشان حتی از عهده عده قلیل مبارزان یمنی هم برنیامدند.

سفیر آل سعود در قاهره طی اظهاراتی غیر مودبانه و تنش زا علیه کشورمان، ایران اسلامی را تهدید به اعمال قدرت کرد.

این صحبت های مغرضانه و البته سطحی آقای سفیر نیاز به توضیحاتی چند دارد.

پادشاهی آل سعود که هم اینکه به قدرت نداشته خود می نازد، در سال گذشته به جنوب یمن تجاوز کردند تا به حساب خودشان کمک کار دیکتاتور این کشور علیه شیعیان یمنی باشند اما با دادن تلفات بسیار نه تنها هیچ کاری نکردند بلکه به کشورشان گریختند و فیلم های فضاحت بار دستگیری کماندوهای آل سعود به دست مبارزان الحوثی در دنیا منتشر شد. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( چهارشنبه 90/1/24 :: ساعت 1:16 عصر )


»» شکایت دولتی از حاج منصور ارضی

دفتر رییس جمهور در پی انتقادات حاج منصور ارضی علیه مشایی به مراجع قضایی شکایت کرد.
به گزارش جهان این خبر را برخی رسانه ها منتشر کرده اند و تلاش کردند انتقادات حاج منصور ارضی را توهین به مشائی وانمود کنند.
گفتنی است مجموعه مداحان اهل بیت مشهور در تهران عملکرد مشائی و سخنان وی را مورد انتقاد جدی قرار داده اند.
حاج منصور نیز چندی پیش خطاب به دولت تاکید کرده بود که حمایت نیروهای متدین از شما تا وقتی است که در مسیر ولایت باشید.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( سه شنبه 90/1/23 :: ساعت 9:3 صبح )

»» آمریکا با 60 میلیارد دلار بحرین را فروخت

در ماه گذشته بولتن نیوز در گزارشی با اشاره به به عدم پذیرش وزیر امورخارجه و وزیر دفاع آمریکا توسط ملک عبدالله پادشاه عربستان تیرگی به وجود آمده میان روابط این دو کشور به دلیل مسائل روز خاورمیانه را مورد توجه قرار داده بود .عربستان سعودی به دلیل دخالت مستقیم آمریکا در مسائل مختلف منطقه از جمله مسائل بحرین و یمن و مصر و به خصوص برکناری حسنی مبارک رئیس جمهور مصر روابط خود با این کشور را بسیار محدود کرد اما ایالات متحده که با بروز انقلاب های اسلامی در منطقه به شدت پایگاه های خود را در این منطقه استراتژیک از دست داده بود از دست رفتن عربستان را به عنوان بزرگترین متحد خود در خاورمیانه خطری جدی برای منافع خود دید و به همین دلیل از یک ماه گذشته تا کنون که این روابط به تیرگی کشیده شد تمام تلاش خود را برای از سرگیری روابط آغاز کرد.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( سه شنبه 90/1/23 :: ساعت 9:1 صبح )


»» بقایی معاون اجرایی احمدی نژاد ورئیس نهادریاست جمهوری شد

رییس جمهور در احکام جداگانه ای حمید بقایی، رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را با حفظ سمت به عنوان معاون امور اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

با انتصاب بقایی به عنوان سرپرست نهاد ریاست جمهوری مشایی از نهاد رفت.

به گزارش سایت دولت،متن احکام رییس جمهور بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر گرامی جناب آقای حمید بقایی
حفظ و ارتقای روند سریع پیشرفت کشور، نیازمند تداوم و گسترش خدمات به آحاد ملت شریف و آگاه در جای جای میهن اسلامی عزیز و سرزمین پاک و زرخیر ایران است. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( شنبه 90/1/20 :: ساعت 1:34 عصر )


»» گردهمایی هنرمندان در زادگاه شهید آوینی

مدیر روابط عمومی فرهنگسرای ولاء گفت: به مناسبت سالروز شهادت شهید سید مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی، هنرمندان متعهد به هنر انقلابی در نخستین همایش «هنر ولایی» گرد هم می‌آیند.

علیرضا عیوضی امروز در گفت‌و‌گو با  فارس اظهار داشت: همایش «هنر ولایی» به همت تمام ارگان‌ها و دستگاه‌های مرتبط با حوزه فرهنگ شهرستان ری برگزار می‌شود.
مدیر روابط عمومی فرهنگسرای ولاء گفت: در این همایش حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان به سخنرانی پیرامون روز هنر انقلاب اسلامی با محوریت آرا و افکار شهید آوینی و بررسی هنر ولایی و رسالت هنرمند انقلابی می‌پردازد.
وی در ادامه افزود: معرفی و نگاهی دوباره به آثار شهید آوینی، خاطره‌گویی همکاران شهید آوینی، پخش نماهنگ و تقدیر از هنرمندان ولایی در حوزه‌های فیلم داستانی، فیلم کوتاه، کلیپ، گرافیک و داستان‌نویسی (رمان و داستان کوتاه) از جمله بخش‌های این برنامه است. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( جمعه 90/1/19 :: ساعت 12:45 عصر )


»» "بی اخلاقی سیاسی" وزیر خارجه را نشانه رفت

این بی اخلاقی و اتهام بزرگی که نسبت به علی اکبر صالحی وارد شده است، هیچ جای شبهه ای را باقی نمی گذارد که عده ای در صدد ضربه به ارکان نظام بر آمده اند و راه ورود خود به این عرصه را از صالحی آغاز نموده اند.

موج تخریب شخصیت مسئولان نظام این بار به سراغ وزیر امور خارجه رفته و وی از سوی عده ای مغرض، متهم به تعلق به فرقه انحرافی بهاییت شده است.

به گزارش «فردا» بعد از آنکه یکی از سایت های اصولگرا در قالب انتشار نظرات خوانندگان خود، وزیر امور خارجه را به مکتب شیطانی بهاییت نسبت داد، یکی از مورخان در استدلالاتی عجیب و در مطلبی بلند بالا به تایید این مسئله پرداخت.

این بی اخلاقی و اتهام بزرگی که نسبت به علی اکبر صالحی وارد شده است، هیچ جای شبهه ای را باقی نمی گذارد که عده ای در صدد ضربه به ارکان نظام بر آمده اند و راه ورود خود به این عرصه را از صالحی آغاز نموده اند.

در یکی از استدلال های عجیب این به اصطلاح مورخ به پیام تسلیت علی اکبر صالحی برای شهید مجید شهریاری اشاره شده که در آن نوشته است: " دکتر علی‌اکبر صالحی در پیام خویش به مناسبت ترور و شهادت دکتر مجید شهریاری تعبیر «قرةالعین» را در مورد او به کار برد. این تعبیر از سوی هر کس بود می‌توانست تصادفی تلقی شود ولی از سوی یک عضو خاندان قرةالعین قطعاً تصادفی نیست و بیانگر تعلق عاطفی دکتر صالحی به عمه بزرگ خویش است".

در این مطلب گفته شده که قرة‌العین عمه بزرگ دکترعلی‌اکبر صالحی به‌شمار می‌رود که از اعضای فرقه بهائیت می باشد که دارای جایگاه بالایی بوده است.

از آنجایی که سوابق خانوادگی علی اکبر صالحی بر همگان روشن است و وی حتی در روز رای اعتماد در مجلس نیز خود را به صورت کامل برای همگان معرفی کرده است، سودجویان انقلاب دست به شایعه ای چنین بزرگ و دور از اخلاق زده اند.

به هر روی مسئولان وزارت خارجه باید هر چه سریعتر اقدام به پاسخگویی و تکذیب این ادعای مضحک نمایند که نه تنها صالحی از چنین ادعایی مبرا شود، بلکه باب زدن چنین برچسب هایی برای مسئولان نظام، بیش از این باز نشود.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( یکشنبه 90/1/14 :: ساعت 10:8 عصر )

»» "آمده ام جبهه شهید شوم و همه تحویلم بگیرند"

بسیاری از مردم در تعطیلات نوروز به مناطق خوش آب و هوا سفر می کنند و در این میان برخی ترجیح می دهند تا ضمن دیدار از مناطق دوران دفاع مقدس، خاطرات رزمندگان، شهدا و فرهنگ ایثار و رشادت را مرور کنند.
  به گزارش ایرنا، شوخ طبعی رزمندگان قسمتی از فرهنگ گسترده و غنی دوران دفاع مقدس را در برمی گیرد، به همین مناسبت در روزهای نوروز که ایام شادی و سرور است و مردم در تعطیلات سال نو در قالب کاروان های راهیان نور به یادمان ها و مناطق هشت سال دفاع مقدس سفر می کنند، خاطرات شیرین و مطالب طنزی را که دلاورمردان این سرزمین آفریدند، بازخوانی می کنیم.
  آمده ام جبهه شهید شوم و همه تحویلم بگیرند
همه دور هم نشسته بودیم. یکی از بچه ها که زیادی اهل حساب و کتاب بود و دلش می خواست از کنه هر چیزی سر در بیاورد گفت: بچه ها بیایید ببینیم برای چی اومدیم جبهه و بچه ها که سرشان برای اینجور حرفها درد می کرد، با حاضر جوابی ها و اشارات و کنایات خاص خودشان گفتند: باشه.
  از سمت راست نفر اول شروع کرد؛ والله بی خرجی مونده بودم. توی این زمستونی هم که کار پیدا نمی شه، ما هم گفتیم کی به کیه، می ریم جبهه و می گیم برای خدا اومدیم بجنگیم.
بعد با اینکه همه خنده شان گرفته بود او باورش شده بود و نمی دانم تند تند داشت چه چیزی را می نوشت. نفر بعد با یک قیافه معصومانه ای گفت: همه می دونن که منو به زور آوردن جبهه، چون من غیر از اینکه کف پام صافه و کفیل مادرم هستم و دریچه قلبم گشاد شده، خیلی از دعوا می ترسم. سر گذر هر وقت بچه ها با هم یکی به دو می کردند من فشارم پایین می آمد و غش می‌کردم.
  دوباره صدای خنده بچه ها بلند شد و جناب آقای کاتب، بویی از مساله برده بود و مثل اول دیگر تند تند حرف های بچه ها را نمی نوشت. شک کاتب وقتی به یقین تبدیل شد که یکی از دوستان صمیمی اش گفت: منم مثل بچه های دیگه، تو خونه کسی محلم نمی گذاشت و تحویلم نمی گرفت، آمدم جبهه بلکه شهید بشوم و همه تحویلم بگیرند.
  حمل بار بیش از 50کیلو ممنوع
در اوج باران تیر و ترکش بعضی از نیروها سعی شان بر این بود تا بگویند قضیه این قدرها هم سخت نیست و شب ها دور هم جمع می شدند و روی برانکاردها عبارت نویسی می کردند.
  یک بار که با یکی از امدادگرها، برانکارد لوله شده‌ای را برای حمل مجروح بار کردیم، چشمشان به عبارت "حمل بار بیش از 50 کیلو ممنوع" افتاد.
  از قضا مجروح نیز خوش هیکل بود. یک نگاه به او و یک نگاه به عبارت داخل برانکارد می کردیم. نه می توانستیم بخندیم و نه می توانستیم او را از جایش حرکت بدهیم. بنده خدا این مجروح نمی دانست چه بگوید. بالاخره حرکت کردیم و در راه، کمی می آمدیم و کمی هم می خندیدیم. افراد شوخ طبع، دست از برانکارد خون آلود حمل مجروح هم برنداشته بودند.

 

 

                                                                منبع: جلد سوم کتاب "فرهنگ جبهه"(شوخ طبعی ها) نوشته سیدمهدی فهیمی



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( جمعه 90/1/5 :: ساعت 3:11 عصر )

»» یادی از درگذشتگان سال 89/ شهید شهریاری؛ از طلبگی علم تا شهادت در

مجید شهریاری در سال 1345 در شهر زنجان دیده به جهان گشود. وی در هجده سالگی با کسب رتبه دوم در آزمون ورودی دانشگاه صنعتی امیر کبیر، تحصیل در رشته مکانیک را آغاز کرد.

 

به گزارش خبرآنلاین، او در 22 سالگی رتبه نخست را در رشته مهندسی هسته‌ای بدست آورد و در نهایت در 32 سالگی موفق شد که دکترای خود را در رشته تکنولوژی فناوری هسته‌ای از دانشگاه امیر کبیر دریافت کند.

شهریاری فیزیکدانی برجسته و یکی از مهمترین دانشمندان هسته‌ای ایران بود که از سال 1380 تدریس در دانشگاه شهید بهشتی را آغاز کرد. وی تا پیش از آن در دانشگاه صنعتی امیر کبیر تدریس می‌کرد. شهریاری در سال 1385 پس از راه‌اندازی دانشکده مهندسی هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی به عضویت هیات علمی این دانشکده درآمد. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( پنج شنبه 90/1/4 :: ساعت 10:4 صبح )


»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خبر اسید پاشی ،سوءقصد و یا تعرض به یک دختر جوان در شهرسمنان قویا
نماز شب
برادر داخل قبر شهیدحسن باقری
دلتنگی سردار اسماعیل احمدی مقدم
یا مقلّب القلوب والابصار
سردار سرتیپ پاسدار شهید حسن شاطری
چه تعداد ایرانی عضو فیس بوک هستند؟
پنج فیلترشکن صد درصد تضمینی!
شهید حاج احمد کاظمی
حیف که تهران دو کوهه ی قشنگی نیست!
معلم بزرگ اخلاق تهران رفت
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 6
>> بازدید دیروز: 13
>> مجموع بازدیدها: 403410
» درباره من

شهدا
خادم الشهدا
امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم - که دیدم همین تعبیر «جنگ نرم» توى صحبتهاى شما جوانها هست و الحمدللَّه به این نکات توجه دارید؛ این خیلى براى ما مایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى خوشحالى است - خوب، حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. یعنى شما افسران جوانِ جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با جنگ نرمید. اینى که چه کار باید بکنید، چه جورى باید عمل کنید، چه جورى باید تبیین کنید، اینها چیزهائى نیست که من بیایم فهرست کنم، بگویم آقا این عمل را انجام بدهید، این عمل را انجام ندهید؛ اینها کارهائى است که خود شماها باید در مجامع اصلى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان، فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان، در اتاقهاى فکرتان بنشینید، راهکارها را پیدا کنید؛ لیکن هدف مشخص است: هدف، دفاع از نظام اسلامى و جمهورى اسلامى است در مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با یک حرکت همه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جانبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى متکى به زور و تزویر و پول و امکانات عظیم پیشرفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى علمىِ رسانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اى. باید با این جریان شیطانىِ خطرناک مقابله شود.

» پیوندهای روزانه

افسر جوان جنگ نرم [152]
اولین یادوراه شهدا عاشورایی [55]
مشاوره ازدواج [484]
سایت خبری تابناک [213]
فاوا نیوز [197]
سایت فرهنگ انقلاب اسلامی [295]
محبان الزهرا [365]
ذاکرین [389]
سایت رهبری [483]
سایت صبح [244]
رجا نیوز [372]
سبکبالان [682]
دفاع مقدس [1046]
سایت ناجا [332]
[آرشیو(14)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
شهادت[128] . شهید علیرضا مولایی . عید . فاطمیه . قم . مادر . نوروز . نیروی انتظامی . ولایت . یاس . کرببلا . آقا . احساس . ایت الله . ایران . بسیجی . بهجت . خمینی . ریگی . سید احمد . شاخص .
» آرشیو مطالب
یادیاران
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
خرداد 90
اردیبهشت 90
مهر 91

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
برادران شهید هاشمی
WOET
fazestan
گرمساری
غمکده ی چاه علی(ع)

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان









» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب