سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترینِ برادرانت، کسی است که تو را به مدارانیازمند کند و به عذرخواهی ناچارت سازد . [امام علی علیه السلام]
شهدا
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» شنیدن دعای حضرت برای شیعیان

سید بن طاووس(ره) می فرماید:
سحرگاهی در سرداب مقدس بودم. ناگاه صدای مولایم را شنیدم که برای شیعیان خود دعا می کردند و عرضه می داشتند:

« اللهم ان شیعتنا خلقت من شعاع انوارنا و بقیه طینتنا و قد فعلوا ذنوباً کثیرة اتکالاً علی حبّنا و ولایتنا فان کانت ذنوبهم بینک و بینهم فاصفح عنهم فقد رضینا و ماکان منها فیما بینهم فاصلح بینهم و قاصّ بها عن خمسنا و ادخلهم الجنّة فزحزحهم عن النار و لا تجمع بینهم و بین اعدائنا فی سخطک.
خدایا شیعیان ما را از شعاع نور ما و بقیه طینت ما خلق کرده ای؛ آنها گناهان زیادی با اتکاء بر محبت به ما و ولایت ما، کرده اند؛ اگر گناهان آنها گناهی است که در ارتباط با تو است، از آنها بگذر که ما را راضی کرده ای و آنچه از گناهان آنها در ارتباط با خودشان است خودت بین آنها را اصلاح کن و از خمسی که حق ما است، به آنها بده تا راضی شوند. و آنها را از آتش جهنم نجات بده. و آنها را با دشمنان ما در سخط خود جمع نفرما. »


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( پنج شنبه 89/10/30 :: ساعت 9:20 عصر )

»» غرق شدن نفوذیها در گرداب صلابت ایران

ترور اساتید هسته‌ای ایران در یک سال اخیر که منجر به شهادت دکتر علیمحمدی و دکتر شهریاری شد گرچه تلخ و حزن‌انگیز بود اما نشانه‌ها، درس‌ها و برنامه‌هایی را در یک جدول مدون برای ما ترسیم می‌کند که اگر بتوانیم طبق آن وارد عمل شویم تا حدود زیادی جبران مافات کرده‌ایم و از حوادث مشابه در آینده نیز جلوگیری خواهد شد.
نشانه‌ها ‌
1- مهم‌ترین نشانه‌ای که از ترور اساتید هسته‌ای کشورمان پیداست، ضعف دشمنان و روآوری آنان به خشونت و ترور است. آنان پس از آنکه در میدان علم و منطق در برابر ملت ایران شکستند و با تمسک به انواع تحریم‌ها و کینه‌ها نتوانستند حتی خمی به ابروی ملت ایران بیاورند، اکنون برای آنکه بتوانند مانع غنی‌سازی فکری در ایران شوند، فکرها را با گلوله و بمب ترور می‌کنند و می‌کشند.
2- رو شدن دست اسرائیل در تحرکات تروریستی داخل ایران یکی دیگر از نشانه‌هایی است که برنامه‌ریزی صهیونیست‌ها در سیستم جاسوسی و صدور جاسوس را اثبات می‌کند. اخیراً مائیر دگان رئیس سابق موساد هم گفته است که اسرائیل قصد حمله به ایران را ندارد و این پیامی است که فقط در ظاهر لطیف اما در باطن نشانه‌هایی از توطئه‌های پنهان آنان را جلا می‌دهد تا در غیبت جنگ‌افروزی آشکار، ترورها طراحی و پیگیری شود.
3- جنگ پنهان یا زیر پوستی صهیونیزم با ایران و اسلام نشانه دیگری است که به طور جدی برنامه‌ریزی شده است. چنانکه اکنون شاهد آن هستیم که پس از انجام ترور اساتید هسته‌ای کشورمان، مقامات بلندپایه اسرائیل رسماً اعلام می‌کنند که این ترورها کار نیروهای ما بوده است. معنای این عمل غیر از این نیست که آنان جنگ با ایران را آغاز کرده‌اند منتها در سطوح پنهان و با شیوه‌هایی نظیر ترورهای آشکار. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( چهارشنبه 89/10/29 :: ساعت 10:17 صبح )


»» سردار جزایری: رژیم اسرائیل توان مدیریت جنگ را ندارد

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح گفت: جنگ 22 روز غزه بر خلاف انتظار آمریکا و رژیم صهیونیستی به کابوس شکست دیگری برای اشغالگران تبدیل شد.
سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری روز سه شنبه در دومین سالروز پیروزی مقاومت غزه برابر رژیم صهیونیستی در جنگ 22 روزه گفت: این رژیم برای بازسازی اعتبار و بازگرداندن حیثیت از دست رفته خود، جنگ وحشیانه ای با هدف سقوط دولت قانونی اسماعیل هنیه و منهدم ساختن مقاومت اسلامی حماس در فلسطین به نوار غزه تحمیل کرد.
وی گفت: این جنگ تمام عیار یکی از صحنه های کم نظیر جنایت و نقض حقوق بشر به شمار می رود که با سکوت مرگبار مجامع بین المللی و هماهنگی غرب و ارتجاع عرب همراه بود.
سردار جزایری افزود: این جنگ سلب حقوق سیاسی، تاریخی و قانونی مردم فلسطین و زیر پا گذاشتن ساده ترین حقوق انسانی ساکنین باریکه غزه و مسدود کردن راه های تامین مواد غذایی، دارویی و سوخت در هنگام جنگ و پس از آن بود. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( چهارشنبه 89/10/29 :: ساعت 10:15 صبح )


»» غرض ورزی نسبت به انقلاب اسلامی در دانشگاه تهران حتی در سوالات ام

روز گذشته برگه‌ی امتحان یکی از اساتید سکولار دانشگاه تهران بدست خبرنگار ثامن رسید که در آن با جهت‌گیری خاص خود، به صراحت مواضع اصولی انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار داده‌است

به گزارش ثامن، در حالی‌که مقام معظم‌رهبری تاکیدات فراوان بر تولید فکر و تحول در علوم انسانی از سال‌ها قبل داشته‌اند و در این ایام به‌دلیل کم‌کاری و بی‌توجهی و شاید در حالتی خوش کم‌فهمی نخبگان خود به این میدان قدم نهاده‌اند؛ اوضاع اساتید و دانشجویان در دانشگاه‌های دولتی و آزاد در این حوزه با بی‌توجهی مسئولین امر چیز دیگری را نشان می‌دهد.

روز گذشته برگه‌ی امتحان یکی از اساتید سکولار دانشگاه تهران بدست ثامن رسید که در آن با جهت‌گیری خاص خود، به صراحت واقعیت های تاریخی  انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار داده‌است.
 
 این مسئله در حالی در سایه‌ی بی‌توجهی‌ها اتفاق می‌افتد که در دانشکده حقوق و علوم‌سیاسی دانشگاه تهران اشخاصی چون کولایی، سیف‌زاده، رمضان‌زاده ( از عناصر اصلی فتنه 88  که در ایام به اصطلاح محکومیت نیز در دانشگاه رفت‌و‌آمد می‌کرد) رهامی و هم اشخاصی به نمایندگی از جریانات منحله‌ی سیاسی به راحتی در ادامه مسیر امثال بشیریه در حال تربیت دانشجویان سکولار مسلک هستند و در کلاس‌های خود بدون هیچ ابایی ضدیت خود را نظام‌اسلامی اعلام کرده و  توهین‌هایی را نسبت به ولایت‌فقیه و اصول اسلام روا می‌دارند.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( دوشنبه 89/10/27 :: ساعت 2:3 عصر )

»» بدون شرح

الهی به آنان که پرپر شدند
پر از زخم‌های مکرر شدند
به آنان که همت‌مثال آمدند
به شوق حریم یار آمدند
به آنان‌که چون پرده بالا زدند
قدم در حریم تماشا زدند
به آنان که مست ولا می‌شدند
بلا در بلا کربلا می‌شدند
به آنان که کارون‌خروش آمدند
و مانند کارون به جوش آمدند
به آنان که رفتند تا ما شوند
و آیینه‌داران فردا شوند
به آنان که زخمی‌ترین بوده‌اند
شهیدان میدان مین بوده‌اند
به آنان که چون کربلایی شدند
پر از لحظه‌های خدایی شدند
از آنان که تنها پلاکی به جاست
کمی استخوان، مشت خاکی به جاست
به روزی که چون نام خیبر گرفت
غریبانه از ما برادر گرفت
به رمزی که چون نام زهرا گرفت
به پهلوی ما درد مأوا گرفت
که دل‌های ما را به دریا رسان
که خورشید را در شب ما رسان



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( یکشنبه 89/10/26 :: ساعت 5:32 عصر )

»» تجهیز افسران جنگ نرم به سلاح بصیرت

هر نوع جنگی بنا بر ماهیتی که دارد لوازم و نیرو های متناسب با خود را می طلبد.از آنجا که جنگ نرم از یک ماهیت فکری-فرهنگی برخوردار است لذا افسران این جنگ در جبهه خودی نیرو های نخبه و خواص جامعه هستند.همان طور که طراحان سناریو های جنگ نرم نخبگان فکری دشمن هستند مبارزان و خنثی کنندگان جبهه خودی نیز می بایست از نخبگان و خواص جامعه باشند تا به زوایای پیچیده این جنگ و ترفند های نهفته در آن و اثرات و تبعات آن پی ببرند و عموم ملت را نسبت به آن آگاه سازند.

از آنجا که دانشجویان به عنوان یکی از اقشار فرهیخته و نخبه فکری کشور محسوب می شوند لذا دانشجویان در خط مقدم این جنگ نرم قرار دارند.زیبا ترین تعبیری که در این خصوص به کار رفته شده تعبیر مقام معظم رهبری است که از آن تحت عنوان افسران جنگ نرم یاد کرده اند."در این جنگ نرم شما جوان های دانشجو افسران جوان این جبهه اید".(بیانات مقام معظم رهبری 8/6/88)
دشمن در جنگ نرم ضمن آنکه عموم جامعه را هدف قرار می دهد بر روی تغییر فکر و روش خواص برنامه ریزی مفصل و پیچیده ای می کند.وقتی در یک نبرد نرم دشمن بتواند خواص و نخبگان یک جامعه را با خود همراه سازد قطعا در همراه کردن و انحراف افکار عمومی و مسیر کلی یک جامعه مشکل چندانی نخواهد داشت.لذا دانشجویان به عنوان نخبگان فکری جامعه همان طور که در مبارزه به عنوان افسر جنگ نرم شناخته
می شوند و در شکست توطئه های دشمن نقش برجسته ای دارند باید از این نکته غافل نباشند که خود در تیررس آماج حملات جنگ نرم هستند.چرا که تغییر ذهن آنان و همراهی آنان با طرح ها و برنامه های دشمن به معنای تغییر ذهن عموم خواهد بود.لذا دشمن در انحراف دانشجویان برنامه ریزی
کلانی کرده است.رهبر معظم انقلاب این سناریو دشمن را این گونه شرح می دهند:"امروز به گمان من هدف و آماج دشمن خواص است.چون خواص تاثیر می گذارند و در عموم نفوذ کلمه دارند"(بیانات 20/70/88) ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( یکشنبه 89/10/26 :: ساعت 5:27 عصر )


»» بدیل سازی فتنه

همانگونه که سال گذشته عده‌ای تلاش می‌کردند بدیلی کاریکاتوری از انقلاب اسلامی ارائه دهند تا چهره و هویت حقیقی انقلاب اسلامی را با معیارها و شاخص‌های غربی همسان نمایند، عده‌ای نیز درصدد هستند تا در «گفتمان متحد ضد فتنه» رخنه ایجاد کنند. به تعبیر بهتر، عده‌ای به دنبال آن هستند تا برای گفتمان غالب فتنه ستیزی، مصداق‌ها و مدل‌هایی ارائه دهند تا تمرکز افکار عمومی بر کانون فتنه کم شده یا از بین برود.
وقتی به طور مداوم سخن از فتنه‌های بزرگ‌تر در آینده می‌شود، تلاش جهت بدیل‌سازی و انحراف در مسیر اصلی فتنه بیشتر رخ می‌نماید. البته همه کسانی که به دنبال بدیل‌سازی هستند الزاماً انسان‌های مریض و آلوده نیستند اما به خاطر ضعف بصیرت یا عدم توجه به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اصلی و فرعی بودن مسائل کشور نمی‌دانند که با بدیل‌سازی خویش چه خدمتی به کانون فتنه می‌کنند. فتنه موجود، فتنه‌ای رؤیت شده، قابل قضاوت و قابل شاخص‌گذاری است اما برای بدیل‌سازی متأسفانه به تحلیل روی آورده می‌شود و با آینده‌پژوهی ذهنی تلاش می‌شود آلترناتیوی برای فتنه موجود تراشیده شود. یکی از شاخص‌های فتنه‌سازان این است که فتنه موجود را فتنه‌ای کاملاً مرده می‌پندارند و به همین بهانه با شیفت پارادایمی افکار عمومی به نقاط دیگر، تلاش می‌کنند نگاه فتنه‌ستیزانه ملت را در راستای اهداف سیاسی آینده خود به کار گیرند. خصوصاً اگر بدیل‌سازی برای فتنه، در رقابتی آلوده، بین نحله‌های مختلف اصولگرایی اتفاق بیفتد بسیار شکننده خواهد بود و انرژی متراکم حزب الله و ملت فتنه‌ستیز را در مسیر باطلی قرار خواهد داد که از قضا همان خواسته کانون فتنه موجود است. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( شنبه 89/10/25 :: ساعت 12:44 عصر )


»» کد های آشکار از پیوند موساد و جریان فتنه

روشن است که این‌همه اسناد و مدارک در کنار موضع گیری آشکار حمایتی موساد و سران رژیم اشغالگر قدس از اغتشاشات سال گذشته در ایران نمی تواند اتفاقی باشد و این‌ها گام‌ها و اسنادی است که خداوند متعال از باب رحمت و ارشاد در برابر چشم های بیدار هموطنانمان گشوده است.

به گزارش  جهان به نقل از فارس شهادت دکتر مسعود علیمحمدی از جمله رویدادهای تروریستی پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388بود که جریان فتنه قصد بهره برداری سیاسی ازآن را داشت.

فتنه گران به ویژه یک عضو این جریان احمد شیرزاد در سلسله اظهار نظر ها ، بیانیه ها و خبرسازی های متعددی ، مدعی شدند که این جریان بیشتر می تواند به جریان‌های داخلی کشور و با هدف تحت تاثیر قرار دادن حاشیه سبزها مربوط باشد تا به دستگاه‌های تروریستی غرب و اسرائیل.

شیرازاد عضو موثر حزب مشارکت حتی به ابراز عقیده پرداخت و مدعی شد که مردمی که در روز تشییع پیکر شهید علیمحمدی شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌دادند ، از جمعیت اصلی تشییع کننده وی جدا بودند.

این همدستی علنی با سرویس های جاسوسی غرب و اسرائیل برای مخفی ماندن هویت واقعی جریان تروریستی موساد ، بار دیگر برگ ننگینی را در سابقه سرشار از خیانت های فرقه ای جریان فتنه را رقم زد. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( شنبه 89/10/25 :: ساعت 12:42 عصر )


»» اعتراف همدستان موساد در زندانهای غزه افشا کرد

فیس‌بوک مهمترین عامل گرفتاری در دام موساد

تعدادی از جوانان فلسطینی که اخیراً در غزه دستگیر شده‌اند در اعترافات خود اذعان کرده‌اند که موساد و شاباک از اطلاعاتی که این افراد در فیس بوک قرار می‌داده‌اند، بهره برداری اطلاعاتی می‌کرده‌‌اند.

به گزارش خبرنگار دیپلماسی عمومی خبرگزاری فارس، اعترافات تعدادی جوانان فلسطینی که به اتهام همکاری با موساد در زندان‌های غزه به سر می‌برند، نشان می‌دهد که تمامی آنها از طریق فیس‌بوک و یا حتی مسنجر به این دام گرفتار شده و اولین گام از این طریق برداشته شده است.

شبکه خبری ندای قدس در گزارشی نوشت: با نگاهی به اعترافات بسیاری از این افراد که رسانه‌های فلسطینی آن‌را منتشر کرده‌اند، مشخص شده که سازمان‌های اطلاعاتی مختلف رژیم صهیونیستی از جمله موساد و شاباک به دقت اطلاعات قرار داده شده توسط جوانان فلسطینی را در فیس بوک پیگیری و آنالیز کرده واز این طریق قربانیان خود را به دام می اندازند.

این رسانه ها همچنین فاش کردند: شاباک به تعدادی از افراد دستور داد تا با تأسیس سایت‌هایی اقدام به قرار دادن اطلاعات تسلیحاتی کرده و بدین شکل مراجعه کنندگان به سایت را شناسایی و اطلاعات آن‌را در اختیار این سازمان قرار دهند.

فیس بوک و برخی رسانه‌های اجتماعی دیگر مانند توییتر و یوتیوب در حوادث پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران نیز ابزاری برای تحریک اغتشاشگران بودند و آمریکا از طریق این شبکه‌های اجتماعی نفوذ خود را در کشورها گسترش می‌دهد.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( شنبه 89/10/25 :: ساعت 12:40 عصر )

»» عملیات معکوس وزارت اطلاعات ایران در حفره اطلاعاتی فتنه88

خبر دستگیری عوامل ترور شهید دکتر "مسعود علی‌محمدی " استاد فیزیک هسته‌ای دانشگاه تهران توسط ماموران دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشور، بار دیگر میزان توانمندی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در برابر سایر دستگاه‌های اطلاعاتی در منطقه حساس خاورمیانه رو مشخص کرد.

بر همین اساس، وزیر اطلاعات هم در یک کنفرانس خبری جزئیاتی را درباره نفوذ به قلب دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد؛ جزئیاتی که پرده دیگری از اقتدار اطلاعاتی و امنیتی ایران برداشت و همچنین مباحثی را درباره تاثیر فتنه 88 بر دستگاه اطلاعاتی کشور مطرح کرد. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( شنبه 89/10/25 :: ساعت 11:30 صبح )


   1   2      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خبر اسید پاشی ،سوءقصد و یا تعرض به یک دختر جوان در شهرسمنان قویا
نماز شب
برادر داخل قبر شهیدحسن باقری
دلتنگی سردار اسماعیل احمدی مقدم
یا مقلّب القلوب والابصار
سردار سرتیپ پاسدار شهید حسن شاطری
چه تعداد ایرانی عضو فیس بوک هستند؟
پنج فیلترشکن صد درصد تضمینی!
شهید حاج احمد کاظمی
حیف که تهران دو کوهه ی قشنگی نیست!
معلم بزرگ اخلاق تهران رفت
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 63
>> بازدید دیروز: 7
>> مجموع بازدیدها: 403474
» درباره من

شهدا
خادم الشهدا
امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم - که دیدم همین تعبیر «جنگ نرم» توى صحبتهاى شما جوانها هست و الحمدللَّه به این نکات توجه دارید؛ این خیلى براى ما مایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى خوشحالى است - خوب، حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. یعنى شما افسران جوانِ جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با جنگ نرمید. اینى که چه کار باید بکنید، چه جورى باید عمل کنید، چه جورى باید تبیین کنید، اینها چیزهائى نیست که من بیایم فهرست کنم، بگویم آقا این عمل را انجام بدهید، این عمل را انجام ندهید؛ اینها کارهائى است که خود شماها باید در مجامع اصلى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان، فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان، در اتاقهاى فکرتان بنشینید، راهکارها را پیدا کنید؛ لیکن هدف مشخص است: هدف، دفاع از نظام اسلامى و جمهورى اسلامى است در مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با یک حرکت همه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جانبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى متکى به زور و تزویر و پول و امکانات عظیم پیشرفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى علمىِ رسانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اى. باید با این جریان شیطانىِ خطرناک مقابله شود.

» پیوندهای روزانه

افسر جوان جنگ نرم [152]
اولین یادوراه شهدا عاشورایی [55]
مشاوره ازدواج [484]
سایت خبری تابناک [213]
فاوا نیوز [197]
سایت فرهنگ انقلاب اسلامی [295]
محبان الزهرا [365]
ذاکرین [389]
سایت رهبری [483]
سایت صبح [244]
رجا نیوز [372]
سبکبالان [682]
دفاع مقدس [1046]
سایت ناجا [332]
[آرشیو(14)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
شهادت[128] . شهید علیرضا مولایی . عید . فاطمیه . قم . مادر . نوروز . نیروی انتظامی . ولایت . یاس . کرببلا . آقا . احساس . ایت الله . ایران . بسیجی . بهجت . خمینی . ریگی . سید احمد . شاخص .
» آرشیو مطالب
یادیاران
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
خرداد 90
اردیبهشت 90
مهر 91

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
برادران شهید هاشمی
WOET
fazestan
گرمساری
غمکده ی چاه علی(ع)

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان









» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب