سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شما را نمایاندند اگر مى‏دیدید ، و راه نمودند اگر مى‏یافتید ، و شنواندند اگر مى‏شنیدید . [نهج البلاغه]
شهدا
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» انتقام گرفتن از وزیر اطلاعات با چه قیمتی؟

آقای جوانفکر به اصلاح اقدامش رضایت نداد تا گزارش هایش مهمترین دستاویز رسانه های ضدانقلاب و بیگانه شود. این رسانه ها تفاوت خبر ایرنا و ایران به عنوان رسانه و سخنگوی دولت با گزارش سایر رسانه ها را دلیلی بر نادرست بودن مستند             "الماسی برای فریب" عنوان کرده اند.

جهان: مستند "الماسی برای فریب" که شب چهارشنبه ?? خرداد از رسانه ملی پخش شد، حکایت نفوذ هوشمندانه و پیچیده وزارت اطلاعات در عمق دستگاه های جاسوسی غربی و بازی دادن سران کشور آمریکا و ضدانقلاب خارج نشین بود.شوکی که بر پیکر سازمان سیا و کاخ سفید و دیگر سران کشورهای بازی خورده وارد آمده، تاکنون راهی جز سکوت را به آنان نشان نداده است.هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا، جو بایدن معاون اوباما، دنیس راس، نماینده ویژه اوباما در خاورمیانه و نیز نمایندگان سران دولت‌های فرانسه و رژیم صهیونیستی از جمله مقامات ارشد غربی و صهیونیستی بودند که به همراه سران ضدانقلاب خارج نشین در جریان پروژه هوشمندانه وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بشدت بازی خوردند. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( شنبه 90/3/21 :: ساعت 1:45 عصر )


»» عمق استراتژیک وزارت اطلاعات، نابود کننده فتنه سبز

محسن مخملباف هیچ وقت فکر نمی‌کرد "سردار مدحی" که کنارش نشسته از عوامل نهاد پرتلاش اطلاعات جمهوری اسلامی باشد و دارد در درون دلش به این همه حماقت و ساده‌انگاری او و اپوزیسیون، قاه‌ قاه می‌خندد. نوری زاده که خود را آخر سیاست و دارای یک پشتوانه نفوذ کرده اطلاعاتی در درون تک‌تک نهادها و سازمان‌ها و حتی خانه‌های مردم جمهوری اسلامی می‌داند، هیچ وقت فکر نمی‌کرد این چنین نابلدی و خامی و بلاهتش جلوی چشمش آویزان شود و...

  

در ادبیات علوم استراتژِیک، اصطلاحی وجود دارد به نام "عمق استراتژیک". معنی این اصطلاح آن است که هر نیرو یا سرزمینی یکسری مرزهای ظاهری دارد و یکسری مرزهای واقعی. مرزهای ظاهری همان چیزی است که روی کاغذ است و ثابت بوده و مورد پذیرش همه. اما مرزهای واقعی که همان عمق استراتژیک محسوب می‌شود، حدود واقعی قدرت و اعمال نفوذ یک نیرو یا سرزمین است که ممکن است داخل مرزهای ظاهری سایر نیروها و سرزمین‌ها قرار بگیرد و نشان دهند? میزان توان و تأثیرگذاری صاحب آن است. به طور مثال، کشور عزیزمان ایران یکسری مرزهای ظاهری دارد که ثابت بوده و مورد پذیرش همه کشورهای جهان است مانند مرزهای آبی شمال و جنوب کشور و مرزهای خاکی بین ایران و افغانستان یا ایران و عراق. اما همین ایران ما، صاحب یکسری مرزهای واقعی یا عمق استراتژیکی است که خیلی فراتر از مرزهای آبی و خاکی کشورمان است و تنها یک قسمتش تا لبنان و مناطق تحت نفوذ حزب‌الله لبنان ادامه پیدا می‌کند. یعنی ایران می‌تواند تا آن مناطق را تحت نفوذ و اعمال قدرت خویش بگیرد و با دشمنانش بر سر آن مرزها و نه مرزهای ظاهری به مقابله بپردازد. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( شنبه 90/3/21 :: ساعت 1:40 عصر )


»» سپاه تکذیب کرد

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف گفت: مطلب منتشر شده در برخی رسانه‌ها پیرامون ناگفته‌های یکی از ائمه جمعه مبنی بر درخواست سرلشکر جعفری - فرمانده کل سپاه - از مقام معظم رهبری برای دستگیری عوامل جریان انحرافی صحت ندارد.

مسئول روابط عمومی و انتشارات سپاه در واکنش به این مطلب افزود: مطلبی که اخیرا در این رابطه صحت ندارد و تکذیب می‌شود.

وی تاکید کرد: انتظار است رسانه‌ها براساس رسالت و وظیفه ذاتی خود نسبت به انتشار اخباری که توسط شخص ثالث از سوی فرماندهان و مسئولین سپاه نقل می‌شود، دقت و حساسیت بیشتری نشان دهند و در صورت مواجهه با این‌گونه موارد، صحت آنرا از طریق روابط عمومی کل سپاه (بعنوان مرجع تایید رسمی اخبار سپاه) جویا شوند، زیرا مستنداتی از این دست از نظر ما فاقد اعتبار است.

مسئول روابط عمومی سپاه در پایان از هوشمندی و حسن دقت برخی از رسانه‌ها که از پرداختن به این مطلب پرهیز کرده‌اند قدردانی کرد.

lkfu :[ihk kd,c



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( چهارشنبه 90/3/11 :: ساعت 5:51 عصر )

»» ناگفته های تلخ از فساد جریان انحرافی در افشاگری آیت الله نمازی

مقام معظم رهبری در جلسه ای به سرلشگر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستور دادند که همه عوامل و کسانی را که نیروهای عملیاتی این طرح هستند، دستگیر و با قوت بازجویی و بررسی کنید.

به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی "سفیر ولایت" که توسط دفتر آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان اداره می‌شود، با انتشار مطلبی با عنوان "ناگفته‌های حضرت آیت الله نمازی درباره انحرافات و جریانات اخیر کشور"، اطلاعات مهمی را از تحرکات خطرناک جریان انجرافی و لیدر این جریان، فاش کرد.

بر اساس این گزارش، این مطلب که امروز، سه شنبه بر روی این پایگاه منتشر شده است، متن کامل ناگفته‌های ‌آیت الله نمازی در حاشیه درس خارج فقه ایشان، درباره انحرافات و جریانات اخیر کشور است.

متن کامل این سخنان بدین شرح است:
نگرانی رهبر انقلاب از تهدید جدی امنیتی و عقیدتی
نکته ای را میخواهم عرض کنم که باعث نگرانی بزرگان نظام و مقام معظم رهبری است و شاید مردم هم کم و بیش در جریان باشند اما فکر می‌کنم عامه مردم که مشغول زندگی روزمره هستند خیلی اشرافی به این مسئله نداشته باشند ولی آگاهی دادن از طرف اهل علم و ائمه جماعات و جمعه لازم است. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( سه شنبه 90/3/10 :: ساعت 7:33 عصر )


»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خبر اسید پاشی ،سوءقصد و یا تعرض به یک دختر جوان در شهرسمنان قویا
نماز شب
برادر داخل قبر شهیدحسن باقری
دلتنگی سردار اسماعیل احمدی مقدم
یا مقلّب القلوب والابصار
سردار سرتیپ پاسدار شهید حسن شاطری
چه تعداد ایرانی عضو فیس بوک هستند؟
پنج فیلترشکن صد درصد تضمینی!
شهید حاج احمد کاظمی
حیف که تهران دو کوهه ی قشنگی نیست!
معلم بزرگ اخلاق تهران رفت
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 6
>> بازدید دیروز: 5
>> مجموع بازدیدها: 403093
» درباره من

شهدا
خادم الشهدا
امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم - که دیدم همین تعبیر «جنگ نرم» توى صحبتهاى شما جوانها هست و الحمدللَّه به این نکات توجه دارید؛ این خیلى براى ما مایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى خوشحالى است - خوب، حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. یعنى شما افسران جوانِ جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با جنگ نرمید. اینى که چه کار باید بکنید، چه جورى باید عمل کنید، چه جورى باید تبیین کنید، اینها چیزهائى نیست که من بیایم فهرست کنم، بگویم آقا این عمل را انجام بدهید، این عمل را انجام ندهید؛ اینها کارهائى است که خود شماها باید در مجامع اصلى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان، فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان، در اتاقهاى فکرتان بنشینید، راهکارها را پیدا کنید؛ لیکن هدف مشخص است: هدف، دفاع از نظام اسلامى و جمهورى اسلامى است در مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با یک حرکت همه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جانبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى متکى به زور و تزویر و پول و امکانات عظیم پیشرفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى علمىِ رسانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اى. باید با این جریان شیطانىِ خطرناک مقابله شود.

» پیوندهای روزانه

افسر جوان جنگ نرم [152]
اولین یادوراه شهدا عاشورایی [55]
مشاوره ازدواج [484]
سایت خبری تابناک [213]
فاوا نیوز [197]
سایت فرهنگ انقلاب اسلامی [295]
محبان الزهرا [365]
ذاکرین [389]
سایت رهبری [483]
سایت صبح [244]
رجا نیوز [372]
سبکبالان [682]
دفاع مقدس [1046]
سایت ناجا [332]
[آرشیو(14)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
شهادت[128] . شهید علیرضا مولایی . عید . فاطمیه . قم . مادر . نوروز . نیروی انتظامی . ولایت . یاس . کرببلا . آقا . احساس . ایت الله . ایران . بسیجی . بهجت . خمینی . ریگی . سید احمد . شاخص .
» آرشیو مطالب
یادیاران
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
خرداد 90
اردیبهشت 90
مهر 91

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
برادران شهید هاشمی
WOET
fazestan
گرمساری
غمکده ی چاه علی(ع)

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان









» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب