سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها! نگریستن به رخسار تو شوق دیدارت را از تو درخواست می کنم . [فاطمه علیه السلام ـ در دعایش ـ]
شهدا
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» موساد و دستان آغشته به خون دانشمند هسته ای ایران

سرانجام یک روزنامه اسرائیلی صراحتا بر نقش موساد در ترور شهید شهریاری اذعان کرد.

"مئیر داگان " رئیس سابق موساد در حالی به طور رسمی از سمت خود کنار رفت که یک روزنامه صهیونیستی ترور دانشمندان ایرانی در دوران ریاست وی را از موفقیت‌هایش عنوان کرده است.
روزنامه صهیونیستی "هاآرتص " در گزارشی درباره پایان ریاست "مئیر داگان " بر سرویس جاسوسی رژیم‌صهیونیستی نوشت که در دوران فعالیت 8 ساله مئیر داگان بر موساد، این سرویس اعتبار خود را به عنوان یک سازمان توانا که به انتهای زمین نیز دسترسی دارد نشان داد.
این روزنامه ادامه داد که تحت فرماندهی داگان، سازمان جاسوسی اسرائیل موضع برتر خود را در جامعه اطلاعاتی اسرائیل به دست آورد و به یک بازیگر مرکزی در صحنه بین‌المللی تبدیل شد. این موضوع را می‌توان از نشست‌های محرمانه‌ میان داگان و "جرج بوش " رئیس جمهور سابق آمریکا و دیگر رهبران در اروپا و خاورمیانه درک کرد.
هاآرتص ادامه داد: دوران ریاست داگان بر موساد، بر دو موضوع مهم متمرکز بود: برنامه هسته‌ای ایران و ترور رهبران حماس و حزب‌الله و دانشمندان ایران که اگر نگوییم همه، اما اکثر آنها با مشارکت موساد انجام شده است.

البته این تحلیل بیش از این نیز از سوی
رسانه های غربی صورت پذیرفته بود با این حال لفظ روزنامه اسرائیلی به خوبی نقش موساد در ترور شهید شهریاری را آشکار می کند.
البته هفته‌نامه تایم   چند هفته پس از ترور شهید شهریاری در گزارشی تاکید کرد شیوه کار تروریستها در این عملیات غیر انسانی با شیوه کار موساد، سازمان اطلاعاتی اسرائیل، شباهت‌های فراوانی دارد. به گفته این هفته نامه بارها پیش آمده است که ماموران موساد از همین روش برای ترور افراد استفاده کرده اند. آنها پس از شناسایی و تحت نظر گرفتن هدف خود برنامه روزانه کاری و آمد و شد فرد و نقاط ضعف و فرصتهای مناسب را بررسی کرده و زمان انجام عملیات ترور را به گونه ای تنظیم می‌کنند که همه ماموران تیم بتوانند به موقع از منطقه عملیات و حتی کشور خارج شوند و تنها یکی از ماموران برای به کار انداختن دستگاه کنترل از راه دور در محل جنایت باقی می‌ماند.
البته سازمان اطلاعات و امنیت اسرائیل ید طولایی در ترور دارد به گونه ای که همین چند روز پیش کارشناس موساد صراحتا این سازمان را مسئول ترور فرمانده حزب الله در امارات دانست.
کارشناس صهیونیست در امور امنیتی و اطلاعاتی با افشای جزئیات عملیات ترور "محمود المبحوح" اعتراف کرد که" دستگاه اطلاعاتی و جاسوسی اسرائیل (موساد) ، درعملیاتی المبحوح یکی از اعضای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را در ژانویه سال گذشته (2010) در دبی ترور کرده است.
رونین برگمن" در مقاله ای که روزنامه صهیونیستی ( یدیعوت آحارونوت) آن را منتشر کرد ، متذکر شد که مزدوران موساد ، المبحوح را
" صفحه پلاسما" می خواندند.
وی با پرده برداشتن از جزئیات عملیات ترور المبحوح  می نویسد که در این عملیات که " برگ سرخ " نامیده می شود، 27 تن از مزدوران موساد مشارکت داشتند.وی خاطرنشان می کند:در اجرای این گونه عملیات ها حتما رئیس موساد باید دلیلی برای آن داشته باشد تا نخست وزیر و وزیر جنگ با آن موافقت کنند و روسای دستگاه های دیگر مانند امنیت داخلی (شاباک) و اطلاعات نظامی (امان) مطلع باشند.
این مامور امنیتی رژیم صهیونیستی می افزاید: منشی نظامی" بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل درهمه جلسات بررسی عملیات ترور حضور داشته و تاکید کرده است که عملیات برگ سرخ باید در فرصت مناسب اجرا شود.برگمن می نویسد: فرمان عملیات برگ سرخ سالها قبل صادر شده بود و " صفحه پلاسما" هراندازه که در مناصب خود پیشرفت می کرد، پرونده اش قطورتر می شد.
این کارشناس صهیونیست با اشاره به اطلاعاتی که پلیس دبی در باره ترور المبحوح داده است، برای نخستین بار فاش می کند:تیم ترور المبحوح، او را همواره تعقیب می کرده و حتی در نوامبر سال 2009 تلاش می کند تا باوارد کردن سم در بدن ، او را ترور کند.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( دوشنبه 89/10/20 :: ساعت 1:17 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خبر اسید پاشی ،سوءقصد و یا تعرض به یک دختر جوان در شهرسمنان قویا
نماز شب
برادر داخل قبر شهیدحسن باقری
دلتنگی سردار اسماعیل احمدی مقدم
یا مقلّب القلوب والابصار
سردار سرتیپ پاسدار شهید حسن شاطری
چه تعداد ایرانی عضو فیس بوک هستند؟
پنج فیلترشکن صد درصد تضمینی!
شهید حاج احمد کاظمی
حیف که تهران دو کوهه ی قشنگی نیست!
معلم بزرگ اخلاق تهران رفت
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 23
>> بازدید دیروز: 16
>> مجموع بازدیدها: 403904
» درباره من

شهدا
خادم الشهدا
امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم - که دیدم همین تعبیر «جنگ نرم» توى صحبتهاى شما جوانها هست و الحمدللَّه به این نکات توجه دارید؛ این خیلى براى ما مایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى خوشحالى است - خوب، حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. یعنى شما افسران جوانِ جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با جنگ نرمید. اینى که چه کار باید بکنید، چه جورى باید عمل کنید، چه جورى باید تبیین کنید، اینها چیزهائى نیست که من بیایم فهرست کنم، بگویم آقا این عمل را انجام بدهید، این عمل را انجام ندهید؛ اینها کارهائى است که خود شماها باید در مجامع اصلى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان، فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان، در اتاقهاى فکرتان بنشینید، راهکارها را پیدا کنید؛ لیکن هدف مشخص است: هدف، دفاع از نظام اسلامى و جمهورى اسلامى است در مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با یک حرکت همه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جانبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى متکى به زور و تزویر و پول و امکانات عظیم پیشرفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى علمىِ رسانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اى. باید با این جریان شیطانىِ خطرناک مقابله شود.

» پیوندهای روزانه

افسر جوان جنگ نرم [152]
اولین یادوراه شهدا عاشورایی [55]
مشاوره ازدواج [484]
سایت خبری تابناک [213]
فاوا نیوز [197]
سایت فرهنگ انقلاب اسلامی [295]
محبان الزهرا [365]
ذاکرین [389]
سایت رهبری [483]
سایت صبح [244]
رجا نیوز [372]
سبکبالان [682]
دفاع مقدس [1046]
سایت ناجا [332]
[آرشیو(14)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
شهادت[128] . شهید علیرضا مولایی . عید . فاطمیه . قم . مادر . نوروز . نیروی انتظامی . ولایت . یاس . کرببلا . آقا . احساس . ایت الله . ایران . بسیجی . بهجت . خمینی . ریگی . سید احمد . شاخص .
» آرشیو مطالب
یادیاران
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
خرداد 90
اردیبهشت 90
مهر 91

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
برادران شهید هاشمی
WOET
fazestan
گرمساری
غمکده ی چاه علی(ع)

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان









» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب