سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس بسیار به درس و مباحثه علم بپردازد، آنچه را فرا گرفته از یاد نبرد وآنچه را ندانسته فرا گیرد . [امام علی علیه السلام]
شهدا
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» آقای مطهری این چه مقایسه زشتی است؟

در شرایطی که موج تنفر از فتنه گران رو به فزونی است، چه معنائی دارد که نام رئیس جمهور قانونی کشور در کنار این فتنه گران مغضوب قرار گیرد؟ مراد از این مقایسه پر اشکال و پر مناقشه چیست؟

علی مطهری نمانیده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، امروز نامه ای خطاب به آیت الله جنتی نوشته اند و مجددا بحث محاکمه همزمان موسوی و کروبی و رئیس جمهور را مطرح کرده است. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( شنبه 89/11/30 :: ساعت 5:46 عصر )


»» راز صبر علی گونه امام خامنه ای

حادثه 25 بهمن 89، اتفاقی نبود که بتواند کوچکترین خطری برای نظام اسلامی محسوب شود، اما یوم النفاق و روزهای پس از آن حامل اتفاقاتی بود که نشان داد عملیاتی شدن تام و تمام سیاست درست نظام در "جذب حداکثری و دفع حداقلی"، عامل تاخیر در محاکمه سران فتنه بوده است.

محاکمه و برخورد قضایی با سران فتنه باید به تاخیر می افتاد تا اصرار سرکردگان جدید جریان نفاق بر دعوت به تجمع غیرقانونی هفته گذشته، علاوه بر نکات آشکاری همچون خط گرفتن از سرویسهای جاسوسی آمریکا و اسرائیل، به طور کامل نقاب از چهره شعارهای دروغین آنها بردارد و تلنگری برای افراد سنگین خواب باشد. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( شنبه 89/11/30 :: ساعت 9:1 صبح )


»» فتنهگرهای آلزایمر گرفته!

مهندس حاج سعید قاسمی روز دوشنبه در حالی که تعداد محدودی از فتنه‌گران در خیابان‌های تهران مشغول اخلال در نظم و امنیت عمومی بودند، به‌مناسبت سالگرد شهید حاج عماد مغنیه که از نزدیک با او آشنایی داشته، در سالن سیدالشهداء(ع) تهران سخنرانی کرد.

رجانیوز، مشروح این سخنرانی را که حاوی نکات مهمی در مورد لبنان، حاج عماد و شرایط داخلی کشور است، منتشر می‌کند:
 
اعوذ بالله من اشیطان الرجیم بسم الله الرحمن الرحیم السلام علیک یا روح الله ایها العبد الصالح المطیع لله و لرسوله و السلام علیک ایها الجمیع الشهدائنا خاصه هذا العزیز یسمّی به حاج عماد مغنیه و جمیع شهدای استشهادی از حسین فهمیده ما گرفته تا عباس دوران تا جمیع شهدای استشهادی در اقصی نقاط بلاد اسلام، برای شادی روحشان صلواتی عنایت بفرمائید!
 
به نوبه خودم ایام پیروزی بسیار بزرگ شما را در داخل که برقش و کوری چشم آنها این روز را فقط و فقط برای اینکه عربده‌ای بکشند و فقط عکسی بگیرند و توی سایت‌هایشان بگذارند، اعلام وجود کردند، والا در مقابل خیل عظیم شما کسی تاب و تحمل عرض اندام ندارد، مگر با قرتی‌بازی و سایت‌بازی و فیس‌بوک و توئیتر و اینها، والا کوه عظیم شما و پرش‌های کور شب‌پره را چه نسبتی است با هم؟
 
به نوبه خودم تبریک عرض می‌کنم پیروزی شما را در جبهه داخل و جبهه خارج و فروریختن دومینویی یکی پس از دیگری حکومت‌های دیکتاتوری تحت دستور آمریکا و به حول و قوه الهی همان گونه که روح الله ما پیش‌بینی کرد این قرن به حول و قوه الهی، قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین خواهد شد و این پیش‌بینی ان‌شاءالله محقق خواهد گردید باذن الله و در زمان ظهور و حضور شما این اتفاق باذن الله خواهد افتاد.
 
 
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( چهارشنبه 89/11/27 :: ساعت 10:23 عصر )

»» کدام یک از نمایندگان ساکت بودند؟

سکوت و حضور دبیر کل و برخی اعضای فراکسیون اقلیت مجلس بر صندلی‌های خود هنگام تجمع نمایندگان مقابل جایگاه هیئت رئیسه و درخواست آنها برای محاکمه سران فتنه سوال برانگیز بود.

به گزارش  فارس، در حالی که اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن امروز پارلمان فریاد "مرگ بر کروبی، موسوی و خاتمی " سر می‌دادند و محاکمه سران فتنه را درخواست می‌کردند، حضور خاموش برخی چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبان مجلس هشتم بر صندلی‌‌های خود تعجب خبرنگاران را به دنبال داشت. 

محمدرضا تابش دبیرکل فراکسیون اقلیت و سیروس سازدار، انوشیروان محسنی بند‌پی، محمدرضا خباز و مصطفی کواکبیان دیگر اعضای این فراکسیون هنگامی که نمایندگان مقابل جایگاه هیئت رئیسه مجلس جمع شده و شعار سر می‌دادند، بر صندلی‌های خود سکوت اختیار کرده بودند. 

این‌ها همه درحالی بود که شعار‌های "ای رهبر آزاده، آماده‌ایم، آماده "، "سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن "، "کروبی و موسوی اعدام باید گردند "، "مرگ بر کروبی، موسوی و خاتمی " و "هاشمی، هاشمی، بصیرت، بصیرت " در صحن علنی مجلس طنین انداز شده بود.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( چهارشنبه 89/11/27 :: ساعت 4:8 عصر )

»» وداع پرشورمردم با ژاله خونین

پیکر شهید ژاله بر روی دستان مردم و دانشجویان به سمت دانشگاه تهران در حال تشییع است.

به گزارش جهان در حال حاضر سردار عراقی فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران بزرگ، مرتضی تمدن استاندار تهران، حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مهدی کوچک‌زاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از نمایندگان در مراسم تشییع پیکر شهید ژاله حضور پیدا کردند.

در حال حاضر، پیکر پاک شهید ژاله از دانشگاه هنر خارج شده و در دستان امت حزب‌الله تهران به سمت دانشگاه تهران در حرکت است.

براساس این گزارش،‌ صانع ژاله متولد سال ?? از هموطنان کردزبان اهل پاوه و دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران ?? بهمن توسط یکی از گروه‌های تروریستی منافقین در خیابان امیر اکرم تهران با تیر مستقیم مورد هدف قرار گرفت که پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسید.

شعار علیه هاشمی رفسنجانی 
غلامرضا خواجه‌سروی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و جمعی از مدیران و کارکنان این وزارتخانه به نمایندگی از جامعه دانشگاهی کشور دقایقی پیش برای شرکت در مراسم تشییع دانشجوی بسیجی شهید "صانع ژاله "، در محل آغاز مراسم حضور پیدا کردند. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( چهارشنبه 89/11/27 :: ساعت 4:4 عصر )


»» سران فتنه برای انحراف افکار عمومی از شکست سنگین آمریکا در مصر پا

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری به ماهیت سخیف سران فتنه در حوادث دیروز اشاره کرد و گفت: سران فتنه در سناریویی که آمریکا و اسرائیل تلاش دارند برای موضع ایران در مقابل مصر ایجاد کنند، استخدام شده و پادویی می‌کنند.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی‌ امام‌جمعه مشهد و نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس«توانا»، در واکنش به اقدامات اخیر سران فتنه به فرمایش خداوند در قرآن کریم مبنی بر اینکه «مهلتی که به افراد کافر داده شده به نفع آنها نیست، بلکه این مهلت برای این است که آنها بر گناه، طغیان و عصیان خود بیفزایند، اشاره کرد.

وی بر همین اساس به ماهیت سخیف سران فتنه اشاره و تصریح‌ کرد: با گذشت زمان چهره خبیث سران فتنه بیشتر بروز پیدا کرده و آنها در سناریویی که آمریکا و اسرائیل تلاش دارند برای موضع ایران در مقابل مصر ایجاد کنند، استخدام شده‌اند. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( سه شنبه 89/11/26 :: ساعت 1:51 عصر )


»» فریاد یکصدای مجلس:موسوی و کروبی اعدام باید گردند

نمایندگان مجلس با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، موسوی، کروبی و خاتمی در صحن علنی پارلمان تجمع غیرقانونی فتنه‌گران آمریکایی را محکوم کردند.

به گزارش جهان به نقل از  فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق آغاز جلسه علنی خود با اشاره به نقش آمریکا در مخالفت با انقلاب مصر و نقش ایران در حمایت از این انقلاب به دسیسه‌های جدید آمریکا برای ایجاد ناامنی در کشور ایران و برپایی تظاهرات انحرافی ?? بهمن‌ماه توسط ایادی آنها اشاره کرد.

نمایندگان مجلس بعد از این نطق لاریجانی با سر دادن فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر موسوی، مرگ بر کروبی و مرگ بر خاتمی تجمع غیرقانونی عده‌ای را در روز گذشته محکوم کردند.

نمایندگان مجلس بعد از اتمام نطق لاریجانی مقابل جایگاه هیئت رئیسه جمع شده و فریاد سر دادند که: "موسوی، کروبی، اعدام باید گردند " این نمایندگان همچنین تاکید کردند: "ما همه سرباز توئیم خامنه‌ای، گوش به فرمان توئیم خامنه‌ای " و "ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده ".



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( سه شنبه 89/11/26 :: ساعت 10:51 صبح )

»» دانشجوی کشته شده دیروز قربانی فساد و توطئه کروبی و موسوی شد

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور تاکید کرد:
دانشجوی کشته شده دیروز قربانی فساد و توطئه موسوی و کروبی شد

خبرگزاری فارس: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور تاکید کرد که دانشجوی کشته شده دانشگاه هنر قربانی فساد و توطئه 2 رأس فتنه یعنی موسوی و کروبی شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس،‌ اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور کشته شدن این جوان دانشجو را به عموم دانشگاهیان ایران تسلیت گفت و اعلام کرد که آن دانشجو قربانی فساد و توطئه 2 رأس فتنه یعنی موسوی و کروبی شده است. این اتحادیه ضمن هشدار نسبت به پیراهن عثمان بلند کردن فتنه‌گران خطاب به دستگاه قضا برخورد فوری‌ و بی‌درنگ با سران فتنه یعنی موسوی و کروبی آن 2 شرور که فی‌الحال از روی حقه و بغض و کینه خود را به عمله‌های سیاسی آمریکا و اسرائیل در ایران تنزل داده‌اند را خواستار شد. دانشجویان در ادامه تاکید کردند: صراحتاً می‌گوییم در صورت کوتاهی در برخورد با آنها، راه محاکمه سران فتنه را به دستگاه قضا نشان خواهیم داد.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( سه شنبه 89/11/26 :: ساعت 10:45 صبح )

»» کیهان: موسوی سرش را از پنجره بیرون بیاورد تا هوایی بخورد

کیهان در یادداشتی با عنوان« چرا نظام به بعضی از راهپیمایی ها مجوز نمی دهد؟» نوشت:


*این پرسش که چرا نظام به سران فتنه اجازه برپایی یک راهپیمایی جداگانه را نمی دهد تا به قول آقایان وزن جریان ها مشخص شود، این روزها یکی از معدود بحث های باقی مانده از دوران فتنه است که ارزش دارد اندکی به آن پرداخته شود. به این شبهه- که به ظاهر آخرین تیر در ترکش غربی ها و عمله داخلی آنهاست- به روش های بسیار مختلفی می توان پاسخ داد که متأسفانه تا امروز به اندازه کافی، بسط داده نشده است.

* اگر اصلاح طلبان نگاهی به گذشته خود کنند خواهند دید که تا وقتی یک «گروه سیاسی درون نظام» بودند، هیچ مانعی بر سر راه تجمعات و میتینگ های آن ها ایجاد نشد با این که انواعی از جرایم از توهین به مقام های عالی نظام تا هتک مقدسات، درون آن تجمعات رخ می داد. مهم است به یاد بیاوریم که تجمعات به اصطلاح انتخاباتی اصلاح طلبان قبل از 22 خرداد 88- تقریبا از همان روزهای اول- به سمت خشونت، ساختارشکنی، خسارت زدن به جان مردم، مأموران و اموال عمومی و خصوصی کشیده شد. درحالی که تقریبا غروب هر روز در یکی دو ماه قبل از انتخابات، تهران درگیر آشوب های متعدد در گوشه و کنار شهر بود. نظام هیچ یک از تجمعات انتخاباتی اطلاح طلبان و کارناوال های آن ها را لغو نکرد و فقط تلاش نمود از میل ذاتی آن ها به خشونت بکاهد. پس روشن است که نظام زمانی همین نزدیکی ها به خوبی نشان داده هیچ ترسی از این که مجوز راهپیمایی به گروه سیاسی داخل نظام بدهد، ندارد. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( یکشنبه 89/11/24 :: ساعت 9:39 صبح )


»» محافل غربی : کشورهای خاورمیانه یک به یک تبدیل به ایران می شود

پیروزی اخیر مردم مصر و بیرون راندن مبارک، آن هم درست در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تحلیلگران غربی را بر آن داشته بیش از گذشته مقوله صدور انقلاب از ایران را جدی گرفته و تحولات لبنان، مصر و همراهی سوریه و ترکیه را امری اتفاقی ندانند.

این موضوع اما زمانی اهمیتی دوچندان خواهد یافت که دیگر خیزش های مردمی در خاورمیانه، مورد توجه قرار گرفته و روند اسلام خواهی آنها ارزیابی گردد. در همین رابطه رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا اذعان کرد: تحولات اخیر در لبنان و مصر موجب تسلط محور ایران، سوریه و حزب الله و باعث شکست استراتژی بلندمدت آمریکا در منطقه خواهد شد.
خبرنگار تلویزیون صدای آمریکا مستقر در کنگره با اشاره به سخنان الیانا راس لتنن رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان گفت وی معتقد است تحولات اخیر در مصر موجب تسلط محور ایران، سوریه و حزب الله بر آن کشور شده و بی ثباتی دولت مصر هم مبین شکست آمریکا در توسعه و به اجرا گذاشتن یک استراتژی بلندمدت برای آینده منطقه است. وی تاکید کرد الگوی ایران یک به یک در حال بسط به بقیه کشورهای منطقه است.
رئیس سابق دستگاه اطلاعات آمریکا هم در این خصوص هشدار داد: ممکن است انقلاب مردم مصر به سرنوشت انقلاب ایران منجر شود.
به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، جیمز وولسی گفت: کاری که آمریکا در این شرایط می تواند درباره مصر انجام دهد این است که در سایه بماند.
تحلیلگران صهیونیست هم اعلام کرده اند که با کناره گیری مبارک از ریاست جمهوری مصر، قدرت ایران و ترکیه افزایش خواهد یافت و تل آویو دچار خلأ در مناسبات منطقه ای می شود.
زوی مازل سفیر پیشین رژیم صهیونیستی در قاهره با ابراز بدبینی جدی در پی کناره گیری حسنی مبارک از قدرت گفت قدرت گسترده مصر با این روند پایان یافته و به طور کامل نیز شرایط خود را در منطقه از دست داده است در حالی که توان ایران و ترکیه رو به افزایش می باشد و تا زمانی که مبارک بود ما در مناسبات منطقه ای خود دچار خلأ نبودیم اما در شرایط کنونی با روند خصومت آمیز روبرو هستیم.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( یکشنبه 89/11/24 :: ساعت 9:37 صبح )

   1   2   3      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خبر اسید پاشی ،سوءقصد و یا تعرض به یک دختر جوان در شهرسمنان قویا
نماز شب
برادر داخل قبر شهیدحسن باقری
دلتنگی سردار اسماعیل احمدی مقدم
یا مقلّب القلوب والابصار
سردار سرتیپ پاسدار شهید حسن شاطری
چه تعداد ایرانی عضو فیس بوک هستند؟
پنج فیلترشکن صد درصد تضمینی!
شهید حاج احمد کاظمی
حیف که تهران دو کوهه ی قشنگی نیست!
معلم بزرگ اخلاق تهران رفت
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 6
>> بازدید دیروز: 19
>> مجموع بازدیدها: 403112
» درباره من

شهدا
خادم الشهدا
امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم - که دیدم همین تعبیر «جنگ نرم» توى صحبتهاى شما جوانها هست و الحمدللَّه به این نکات توجه دارید؛ این خیلى براى ما مایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى خوشحالى است - خوب، حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. یعنى شما افسران جوانِ جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با جنگ نرمید. اینى که چه کار باید بکنید، چه جورى باید عمل کنید، چه جورى باید تبیین کنید، اینها چیزهائى نیست که من بیایم فهرست کنم، بگویم آقا این عمل را انجام بدهید، این عمل را انجام ندهید؛ اینها کارهائى است که خود شماها باید در مجامع اصلى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان، فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان، در اتاقهاى فکرتان بنشینید، راهکارها را پیدا کنید؛ لیکن هدف مشخص است: هدف، دفاع از نظام اسلامى و جمهورى اسلامى است در مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با یک حرکت همه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جانبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى متکى به زور و تزویر و پول و امکانات عظیم پیشرفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى علمىِ رسانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اى. باید با این جریان شیطانىِ خطرناک مقابله شود.

» پیوندهای روزانه

افسر جوان جنگ نرم [152]
اولین یادوراه شهدا عاشورایی [55]
مشاوره ازدواج [484]
سایت خبری تابناک [213]
فاوا نیوز [197]
سایت فرهنگ انقلاب اسلامی [295]
محبان الزهرا [365]
ذاکرین [389]
سایت رهبری [483]
سایت صبح [244]
رجا نیوز [372]
سبکبالان [682]
دفاع مقدس [1046]
سایت ناجا [332]
[آرشیو(14)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
شهادت[128] . شهید علیرضا مولایی . عید . فاطمیه . قم . مادر . نوروز . نیروی انتظامی . ولایت . یاس . کرببلا . آقا . احساس . ایت الله . ایران . بسیجی . بهجت . خمینی . ریگی . سید احمد . شاخص .
» آرشیو مطالب
یادیاران
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
خرداد 90
اردیبهشت 90
مهر 91

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
برادران شهید هاشمی
WOET
fazestan
گرمساری
غمکده ی چاه علی(ع)

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان









» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب