سفارش تبلیغ
صبا ویژن
میان او و حقّ انگاشتن باطل، جدایی می اندازد [امام صادق علیه السلام ـ درباره گفته خدای « بدانید که خداوند میان انسان و دلش جدایی می اندازد» فرمود]
شهدا
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» گلزار شهدای کشور ساماندهی میشوند

محسن انصاری در حاشیه بیست و نهمین سالگرد شهادت سردار شهید «همت الله متو» در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ساری گفت: در سطح کشور 18 هزار گلزار شهدا وجود دارد که تک مزاری، دو مزاری یا گلزارهای بزرگ است.
وی با بیان اینکه حدود 60 درصد این گلزارها ساماندهی شده‌اند، اظهار داشت: امیدواریم با اختصاص بودجه و اعتبارات لازم تا دو سال آینده تمام گلزار شهدای کشور ساماندهی شوند.
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه 95 درصد کار فرهنگ اعلام، زندگینامه و مشخصات شهدا به اتمام رسیده است، تصریح کرد: سعی داریم تا به مرور این حرکت در چند استان انجام شده و به مرحله تولید، نشر و توزیع برسد.
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: اعتقاد ما براین است که تمام خدمات فرهنگی و معیشتی برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت باشد. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( شنبه 89/11/9 :: ساعت 12:39 عصر )


»» اللهم عجل لولیک الفرج

رسول اکرم(ص): مهدی از فرزندان من است. اسم او‏ اسم من و کنیه اش کنیه من (ابوالقاسم) است. از نظر اخلاق شبیه ترین مردم به من است. برای او غیبت و سیرتی است که در آن، بسیاری گمراه می شوند. آنگاه مثل شهاب ثاقب می آید و زمین را پر از عدل و داد خواهد کرد چنانکه پر از ظلم و ستم شده باشد.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( پنج شنبه 89/11/7 :: ساعت 10:20 صبح )

»» عقبگرد تازه هاشمی ، لندن نشینان را سر ذوق آورد

کیهان نوشت :آخرین اظهارات هاشمی رفسنجانی با استقبال و تحلیل های جالب محافل ضدانقلاب مواجه شد که معتقدند این سخنان بازی در زمین اصلاح طلبان و ادامه مواضع اخیر محمد خاتمی است.
هاشمی رفسنجانی یکشنبه در دیدار با اعضای انجمن اسلامی دانشگاه گیلان گفته بود «همچنان به مواضع خودم در آخرین نمازجمعه (6 تیر88) معتقدم.» به دنبال انتشار این سخنان که متضمن القای تردید در سلامت انتخابات و حمایت از آشوبگران بازداشتی (بعضا وابسته به گروهک های محارب) بود، شبکه زنجیره ای عنکبوت (شامل کلمه، بی بی سی، سحام نیوز، رادیو فردا، صدای آمریکا، روزآن لاین، گویانیوز، جرس و دهها سایت و شبکه ماهواره ای مشابه) به استقبال رفتند. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( چهارشنبه 89/11/6 :: ساعت 11:16 صبح )


»» سرویس های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل در آقازاده ها نفوذ کرده اند

وزیر اطلاعات با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به فتنه سال پیش بصیرت را به حد کمال رساندند و امروز ملت ایران هوشیارانه خودش را در مسیر صحیح قرار داده است، گفت: باید بدانیم که فتنه های سال گذشته همچنان علیه ایران اسلامی ادامه دارد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام " حیدر مصلحی " که سه شنبه شب در مراسم یادبود سالگرد حماسه ششم بهمن آمل در مصلای این شهر سخن می گفت، افزود: در حالی که مقام معظم رهبری در تمامی سخنرانی های خود نسبت به ادامه فتنه هشدار می دهند اما به نظر می رسد که برخی از نخبگان همچنان نسبت به فتنه سال پیش خاموش هستند. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( چهارشنبه 89/11/6 :: ساعت 11:13 صبح )


»» حاشیه های حضور رهبر معظم انقلاب در منزل اساتید شهید

خبرگزاری فارس: حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، پنج‌شنبه شب گذشته (سی‌ام دی‌ماه)، با حضور در منزل شهید دکتر مسعود علی‌محمدی و شهید دکتر مجید شهریاری، با خانواده‌های این دانشمندان شهید دیدار کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای حاشیه‌‌هایی از این دیدار منتشر کرده است که در ذیل می‌آید:

فرقی نمی‌کند استاد دانشگاه باشد یا خانه‌دار؛ به هر کسی بگویند میهمانی که وارد خانه‌اش می‌شود، رهبر است، دست و پایش را گم می‌کند. با این‌که خانه را به خاطر همین میهمان‌ها تر و تمیز کرده و میوه و شیرینی را هم آماده، اما باز هم انگار حس می‌کند چیزی کم است.

همسر دکتر مجید شهریاری هم از این قاعده مستثنی نیست. هرچند چهره بسیار آرامی دارد، اما از وقتی خبر را شنیده مرتب این طرف و آن طرف می‌رود؛ با همان عصایی که به خاطر ماجرای ترور مجبور شده در دست بگیرد ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( یکشنبه 89/11/3 :: ساعت 6:55 عصر )


»» روزشمار دفاع مقدس در بهمن ماه

1بهمن ماه
امروز اعلام شد که موشک‌های کروز آمریکایی به خلیج فارس وارد شده‌اند. همچنین سه پایگاه از جانب عمان به امریکا واگذار شد تا انبار ذخایر تسلیحاتی آنان باشد. همین آمریکایی که حق وتو هم دارد! همین آمریکایی که خودش را منجی جهان می‌داند، همین آمریکا تا حالا غیرمستقیم کمک می‌کرد و حالا دیگر شمشیر را از رو بسته و خودش وارد کارزار شده تا جنگ به سود فرزندان امام پایان نیابد-1366ش

2 بهمن ماه
دیروز همگان از پیروزی‌های کربلای پنج و شش ایران اظهار شگفتی کرده بودند و امروز مطبوعات غرب نوشته‌اند: «ایران پیروز جنگ است!» دستاوردهای عملیات بزرگ و غیرقابل پیش‌بینی کربلای پنج که کم‌تر از دوهفته پس از عملیات ناکام کربلای چهار انجام شد و دستاوردهای متعددی برای ما داشت، چنان موجی را در فضای راکد آن ایام ایجاد کرد که دشمنان را هم به اعتراف وادار ساخت-1365ش

5 بهمن ماه
در ایام جنگ، کارهای علمی هم جهت گیری‌اش اولویتی بود که امام می‌گفت:«جنگ»، و این یعنی بچه‌های محقق نمی‌رفتند گوشه خانه درسشان را بخوانند و برای آینده‌ای که شاید نبود، اماده شوند. همین تلاش‌های علمی بود که امروز و در حالی که ایران اسلامی در انواع محاصره‌های نظامی و اطلاعاتی و اقتصادی مانده بود، به همت جهادگران، پیچیده ترین سیستم موشکی نیروی دریایی در خلیج فارس به کار افتاد-1361

6 بهمن ماه
سالروز حماسه مردم آمل در درگیری منافقین-1360ش ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( یکشنبه 89/11/3 :: ساعت 4:4 عصر )


»» تشییع پیکر مطهر13 شهید دفاع مقدس

همزمان با اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)پیکر مطهر 13 شهید دوران دفاع مقدس در 7استان تشییع و خاکسپاری می شود. 

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با اربعین سالار شهیدان (سه شنبه 5بهمن) پیکرهای پاک 11شهید گمنام به همراه 2تن از شهیدان شناسایی شده جبه های نبرد در 7استان کشور با حضور پر شور مردم عزادار تشییع و به خاک سپرده خواهد شد ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( یکشنبه 89/11/3 :: ساعت 12:58 عصر )


»» یک جانباز شیمیایی دیگر به شهدا پیوست

بعد از 22 سال تحمل سخت ترین شرایط زیستی مجید بصیری جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس به ملکوت اعلی پیوست اما حیف که آن قدر در مسایل سیاسی غوطه ور شده ایم که یادمان رفت این معلم دوست داشتنی که در سال های اخیر در سخت ترین شرایط بیمارستانی با مرگ دست و پنجه نرم می کرد را یاد کنیم.

به گزارش «تابناک»، شهید بصیری در سال 67 در منطقه شاخ شمیران مورد اصابت شیمیایی قرار گرفت و بعد از 22 سال تحمل دردهای ناشی از آن به همرزمان شهید خود پیوست.

شهید بصیری حدود 30 سال در آموزش و پرورش به عنوان دبیر معارف اسلامی به کار مشغول بود و از جمله معلمان نمونه ابرکوهی بود.

از خصوصیات ویژه این شهید گرانقدر، می‌ توان به ولایتمداری وی اشاره کرد ضمن اینکه صبر و انقلابی بودن شهید بصیری نیز مثال ‌زدنی بود.

از این شهید گرانقدر دو پسر و یک دختر به یادگار مانده است که دختر این شهید نیز از حافظان کل قرآن کریم است.

وی از همرزمان معلم شهید محمود عادلزاده بود که همزمان با شهید بصیری با بمبهای شیمیایی به درجه جانبازی رسید و در سال 1370 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پرستار وی در بخش CCU بیمارستان شیراز می گوید: در آخرین لحظات عمرش از وی سوال کردم از اینکه به جنگ رفتی و اینگونه جانباز شدی پشیمان نیستی وی با اشاره دست چندین بار گفت: نه نه نه



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( یکشنبه 89/11/3 :: ساعت 8:46 صبح )

»» مادر بر سر مزار فرزندان شهیدش جان سپرد

مادر سرداران شهید «مجید و محسن صادقی» روز گذشته بر سر مزار فرزندانش در قطعه 28 بهشت زهرا (س) جان سپرد.

به گزارش فارس ، قر‌ةالعین ناوان مادر شهیدان «مجید و محسن صادقی» روز گذشته در حالی که به همراه همسر و خانواده به قطعه 28 بهشت زهرا (س) رفته بود، در هنگامه اذان ظهر و غبارروبی مزار فرزندان شهیدش در 69سالگی جان سپرد.

به گفته خانواده شهیدان صادقی روز گذشته وضعیت جسمی وی مساعد بود و عروج ملکوتی‌اش به صورت ناگهانی اتفاق افتاد. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( شنبه 89/11/2 :: ساعت 12:59 عصر )


<      1   2   3      
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خبر اسید پاشی ،سوءقصد و یا تعرض به یک دختر جوان در شهرسمنان قویا
نماز شب
برادر داخل قبر شهیدحسن باقری
دلتنگی سردار اسماعیل احمدی مقدم
یا مقلّب القلوب والابصار
سردار سرتیپ پاسدار شهید حسن شاطری
چه تعداد ایرانی عضو فیس بوک هستند؟
پنج فیلترشکن صد درصد تضمینی!
شهید حاج احمد کاظمی
حیف که تهران دو کوهه ی قشنگی نیست!
معلم بزرگ اخلاق تهران رفت
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 46
>> بازدید دیروز: 40
>> مجموع بازدیدها: 403667
» درباره من

شهدا
خادم الشهدا
امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم - که دیدم همین تعبیر «جنگ نرم» توى صحبتهاى شما جوانها هست و الحمدللَّه به این نکات توجه دارید؛ این خیلى براى ما مایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى خوشحالى است - خوب، حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. یعنى شما افسران جوانِ جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با جنگ نرمید. اینى که چه کار باید بکنید، چه جورى باید عمل کنید، چه جورى باید تبیین کنید، اینها چیزهائى نیست که من بیایم فهرست کنم، بگویم آقا این عمل را انجام بدهید، این عمل را انجام ندهید؛ اینها کارهائى است که خود شماها باید در مجامع اصلى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان، فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان، در اتاقهاى فکرتان بنشینید، راهکارها را پیدا کنید؛ لیکن هدف مشخص است: هدف، دفاع از نظام اسلامى و جمهورى اسلامى است در مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با یک حرکت همه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جانبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى متکى به زور و تزویر و پول و امکانات عظیم پیشرفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى علمىِ رسانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اى. باید با این جریان شیطانىِ خطرناک مقابله شود.

» پیوندهای روزانه

افسر جوان جنگ نرم [152]
اولین یادوراه شهدا عاشورایی [55]
مشاوره ازدواج [484]
سایت خبری تابناک [213]
فاوا نیوز [197]
سایت فرهنگ انقلاب اسلامی [295]
محبان الزهرا [365]
ذاکرین [389]
سایت رهبری [483]
سایت صبح [244]
رجا نیوز [372]
سبکبالان [682]
دفاع مقدس [1046]
سایت ناجا [332]
[آرشیو(14)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
شهادت[128] . شهید علیرضا مولایی . عید . فاطمیه . قم . مادر . نوروز . نیروی انتظامی . ولایت . یاس . کرببلا . آقا . احساس . ایت الله . ایران . بسیجی . بهجت . خمینی . ریگی . سید احمد . شاخص .
» آرشیو مطالب
یادیاران
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
خرداد 90
اردیبهشت 90
مهر 91

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
برادران شهید هاشمی
WOET
fazestan
گرمساری
غمکده ی چاه علی(ع)

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان









» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب