سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شکیبایی، برترین خصلت و دانش، برترین زیور و عطاست . [امام علی علیه السلام]
شهدا
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» سرویس های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل در آقازاده ها نفوذ کرده اند

وزیر اطلاعات با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به فتنه سال پیش بصیرت را به حد کمال رساندند و امروز ملت ایران هوشیارانه خودش را در مسیر صحیح قرار داده است، گفت: باید بدانیم که فتنه های سال گذشته همچنان علیه ایران اسلامی ادامه دارد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام " حیدر مصلحی " که سه شنبه شب در مراسم یادبود سالگرد حماسه ششم بهمن آمل در مصلای این شهر سخن می گفت، افزود: در حالی که مقام معظم رهبری در تمامی سخنرانی های خود نسبت به ادامه فتنه هشدار می دهند اما به نظر می رسد که برخی از نخبگان همچنان نسبت به فتنه سال پیش خاموش هستند.


وی ادامه داد: فتنه گران داخلی و خارجی سرمایه گذاری هنگفتی کرده اند و در حال حاضر نیز برای رسیدن به اهداف خود برنامه ریزی می کنند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه هنوز اسرار فراوانی از پشت پرده فتنه سال پیش به دلایل مختلف بازگو نشده است، گفت: اینکه برخی از خواص و نخبگان همچنان سکوت می کنند جای تاسف دارد.
وی بیان داشت: کسانی در فتنه سال پیش با لباس روحانیت حضور داشته اند که باید به موقع و همانطوری که پیش از این نیز با دیگران برخورد شده، با آنان برخورد شود.

وزیر اطلاعات گفت: اسلام در تربیت سیاسی خود معیار و ملاک را اشخاص نمی داند بلکه افراد با معیار و ملاک اسلام و ولی فقیه سنجیده می شوند.
وی گفت: باید توجه داشته باشیم که امروز ملاک در حاکمیت نظام ایران اسلامی ولی فقیه است و ولی فقیه عمود این نظام هستند.

وی مقوله فتنه را یک دعوای انتخاباتی ندانست و اظهار داشت: پس از حادثه عاشورای سال پیش مدارکی از منزل یکی از دستگیر شدگان بدست آمده است که نشان می دهد فتنه به دنبال اهداف بزرگتری بوده است.

وی با بیان اینکه امروز منافقین، کمونیست ها، سلطنت طلبان، بهایی ها و گروه های دیگر در حمایت از فتنه گران فعالیت دارند، افزود: خوشبختانه با درایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی همه این توطئه ها یکی پس از دیگری خنثی می شود.

وزیر اطلاعات به عدالت محوری دولت نهم و دهم اشاره کرد و گفت : سیاست های دولت آقای دکتر احمدی نژاد که مورد تایید رهبری است دردها را می شناسد و شعار عدالت محوری را اجرایی کرده است .

وی با بیان اینکه هنوز مدیران سران فتنه در داخل و خارج ایستادگی می کنند و حتی در روزهای اخیر یکی از سران فتنه بر ادامه حرکت و موضع خود پافشاری کرده است، گفت: مقام معظم رهبری در مقابل فتنه گران روش های اثرگذاری را در پیش گرفته اند که جای نگرانی نیست.
حجت الاسلام مصلحی تحلیل حوادث فتنه سال پیش از نظر رهبری را بسیار عمیق دانست و آنرا مسیر و روش مقابله با فتنه گران عنوان کرد.

وی با بیان اینکه هنوز برخی ها زیر بار تحلیل جامع رهبر معظم انقلاب اسلامی نمی روند، اظهار داشت: من معتقدم که سرویس های اطلاعاتی آمریکا ، کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی که با فرهنگ ایران اسلامی آشنا هستند با نفوذ در آقازاده ها، نخبگان را به سکوت واداشته اند.

وی بصیرت بخشی و مدارا در عین حال قاطعیت را از دیگر روش های مقام معظم رهبری در برخورد با فتنه گران عنوان کرد و گفت: امروزه عمده ترین مشکل استکبار جهانی و دشمنان داخلی و خارجی ایران اسلامی، حضور هوشیارانه مقام معظم رهبری در تمام عرصه های کشور است.

وی با بیان اینکه قبل از آغاز کار دولت نهم دشمنان در مقابل ایران چگونه رفتاری داشته اند اما امروز چگونه هستند، گفت: امروز توطئه علیه ایران بسیار سنگین است و با مجهز ترین امکانات صورت می گیرد و این نشانه استقلال خواهی ایران و الگو قرار گرفتن ایران اسلامی در دنیا است.
وی به موفقیت های بزرگ کشور در دستگیری برخی از عوامل جاسوسی از جمله عوامل موساد در ترور دانشمندان علمی ایران اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک به موفقیت های بزرگتری نیز دست خواهیم یافت.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها اشاره کرد و گفت: این دستاورد بزرگ اقتصادی عامل وحشت دشمنان ایران اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه سرویس های اطلاعاتی دنیا وحشت خود را نسبت به موفقیت طرح هدفمند کردن یارانه ها بروز داده اند، گفت : به طور یقین با اجرای صحیح این قانون، ایران در آینده نزدیک از کشورهای پیشرفته و موفق منطقه خواهد بود که این امر موجب ترس دشمنان شده است.
به گزارش ایرنا، مراسم بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد حماسه ششم بهمن ماه سال ???? آمل که با شهادت ?? و جانبازی ??? نفر همراه بود با حضور استاندار، مردم، مسوولان و خانواده ها شهدا برگزار شد.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( چهارشنبه 89/11/6 :: ساعت 11:13 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خبر اسید پاشی ،سوءقصد و یا تعرض به یک دختر جوان در شهرسمنان قویا
نماز شب
برادر داخل قبر شهیدحسن باقری
دلتنگی سردار اسماعیل احمدی مقدم
یا مقلّب القلوب والابصار
سردار سرتیپ پاسدار شهید حسن شاطری
چه تعداد ایرانی عضو فیس بوک هستند؟
پنج فیلترشکن صد درصد تضمینی!
شهید حاج احمد کاظمی
حیف که تهران دو کوهه ی قشنگی نیست!
معلم بزرگ اخلاق تهران رفت
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 33
>> بازدید دیروز: 34
>> مجموع بازدیدها: 404047
» درباره من

شهدا
خادم الشهدا
امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم - که دیدم همین تعبیر «جنگ نرم» توى صحبتهاى شما جوانها هست و الحمدللَّه به این نکات توجه دارید؛ این خیلى براى ما مایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى خوشحالى است - خوب، حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. یعنى شما افسران جوانِ جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با جنگ نرمید. اینى که چه کار باید بکنید، چه جورى باید عمل کنید، چه جورى باید تبیین کنید، اینها چیزهائى نیست که من بیایم فهرست کنم، بگویم آقا این عمل را انجام بدهید، این عمل را انجام ندهید؛ اینها کارهائى است که خود شماها باید در مجامع اصلى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان، فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان، در اتاقهاى فکرتان بنشینید، راهکارها را پیدا کنید؛ لیکن هدف مشخص است: هدف، دفاع از نظام اسلامى و جمهورى اسلامى است در مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با یک حرکت همه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جانبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى متکى به زور و تزویر و پول و امکانات عظیم پیشرفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى علمىِ رسانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اى. باید با این جریان شیطانىِ خطرناک مقابله شود.

» پیوندهای روزانه

افسر جوان جنگ نرم [152]
اولین یادوراه شهدا عاشورایی [55]
مشاوره ازدواج [484]
سایت خبری تابناک [213]
فاوا نیوز [197]
سایت فرهنگ انقلاب اسلامی [295]
محبان الزهرا [365]
ذاکرین [389]
سایت رهبری [483]
سایت صبح [244]
رجا نیوز [372]
سبکبالان [682]
دفاع مقدس [1046]
سایت ناجا [332]
[آرشیو(14)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
شهادت[128] . شهید علیرضا مولایی . عید . فاطمیه . قم . مادر . نوروز . نیروی انتظامی . ولایت . یاس . کرببلا . آقا . احساس . ایت الله . ایران . بسیجی . بهجت . خمینی . ریگی . سید احمد . شاخص .
» آرشیو مطالب
یادیاران
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
خرداد 90
اردیبهشت 90
مهر 91

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
برادران شهید هاشمی
WOET
fazestan
گرمساری
غمکده ی چاه علی(ع)

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان









» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب