سفارش تبلیغ
صبا ویژن
«بهترین های امّت من، کسانی هستند که چون گرفتار بلای الهی شوند، پاکدامنی ورزند» . [ابن عبّاس ـ به نقل از رسول خدا ـ]
شهدا
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» آزمون ولایتمداری این بار برای رسانههای اصولگرا

کار رسانه، جنجال و هیاهو برای هیچ و پوچ نیست. رسانه باید در جهت تقویت بنیادهای فکری و عقیدتی جامعه قدم بردارد نه این‌که بخواهد برای بالا بردن آمار بازدیدکنندگان خود از هر ترفندی استفاده کرده و تیترهای جهت‌دار در مورد اشخاص البته مسأله‌دار بزند. این موضوع آن چنان اهمیت دارد که رهبر انقلاب دیروز هم در جمع فرماندهان انتظامی مجددا به این موضوع اشاره کرده و با انتقاد از مواضع برخی ار رسانه‌ها...

1- خدا حفظ کند حجت‌الاسلام و المسلمین هاشمی‌نژاد را. در یکی از سخنرانی‌های‌شان که حدود هفت هشت سال پیش گوش کرده بودم در تفسیر آیه‌ی آخر سوره‌ی تکاثر که می‌فرماید «لتسئلنّ یومئذ عن النعیم» چنین گفته بود که فردای قیامت خداوند کریم‌تر و بزرگ‌تر از این حرف‌ها است که بخواهد به سیب و گلابی‌ای که خورده‌ایم گیر بدهد. که اگر از مال حلال بوده نوش جان‌تان. آن نعمت بزرگی که خداوند در روز حساب از انسان درباره‌ی آن سؤال می‌کند نعمت وجود «ولایت» است. این‌که موضع‌گیری انسان در برابر ولایت چگونه بوده است. ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( دوشنبه 90/2/5 :: ساعت 11:43 صبح )


»» لعنت خدا بر کسانی که ما را به مسایل داخلی سرگرم می کنند

رییس سازمان بسیج گفت: پاسداران ما در برابر انحرافات موسوم سازندگی و فسادهایی که در دوره های بعدی به وجود آمد ایستادند.

به گزارش فارس سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در افتتاحیه دوره آموزشی شهید رجب بیگی که با حضور فرماندهان نواحی بسیج سراسر کشور برگزار شد، با انتقاد شدید از کسانی که سعی در محصور کردن انقلاب و اسلام در مرزهای کشور دارند، ابراز داشت: متاسفانه عده‌ای تصور می‌کنند که در برابر ظلمی که به ملت‌های مسلمان روا داشته می‌شود هیچ مسئولیتی متوجه ما نیست و با ترفندهای گوناگون و طرح مباحث انحرافی می‌کوشند، ما را به برخی مسائل داخلی مشغول کنند تا از وظیفه اصلی‌مان غافل شویم.

وی ادامه داد: ما لعنت می‌فرستیم بر کسانی که قصد دارند انقلاب و اسلام را در مرز های ایران محصور کنند. لعنت خداوند بر کسانی که در این شرایط خطیر که ملت‌های مظلوم نیازمند یاری جمهوری اسلامی هستند می کوشند تا ما را به برخی مسائل داخلی سرگرم کنند.

سردار نقدی تصریح کرد: اگر امروز شرایط به ما اجازه نمی‌دهد که مستقیما در عرصه نبرد حضور پیدا کنیم، وظیفه داریم تا این شرایط را تغییر داده و به طور مستقیم در صحنه نقش آفرینی کنیم. همه تلاش دشمن این است تا ما را در داخل متزلزل کند تا از حضور فعال در عرصه منطقه بازبمانیم.

وی با اشاره به اهداف جهانی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی متعلق به همه ملت های مسلمان و مظلومان جهان است و این اندیشه در وصیت نامه شهدای قیام های اخیر منطقه موج می زند. شهدای قیام های اخیر همگی خون شان را در راه اعتلای اسلام نثار نمودند که این اتفاق مبارک، شعبه‌ای از برکات خون مطهر شهدای دفاع مقدس است.

سردار نقدی با تبریک دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پاسداران مرد میدان تکلیف اند و هر جا که انقلاب اسلامی نیازمند باشد مقتدرانه وارد عرصه می شوند.

وی همچنین گفت: در دوران دفاع مقدس شاهد ایثار گری برادران پاسدار بودیم و بعد از آن نیز پاسداران ما در برابر انحرافات دولت موسوم سازندگی و فساد هایی که در دوره های بعدی به وجود آمد ایستادند و امروز نیز در عرصه جنگ نرم با هوشیاری مقابل توطئه های استکبار قد علم کرده اند.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » خادم الشهدا ( دوشنبه 90/2/5 :: ساعت 11:37 صبح )

<      1   2      
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خبر اسید پاشی ،سوءقصد و یا تعرض به یک دختر جوان در شهرسمنان قویا
نماز شب
برادر داخل قبر شهیدحسن باقری
دلتنگی سردار اسماعیل احمدی مقدم
یا مقلّب القلوب والابصار
سردار سرتیپ پاسدار شهید حسن شاطری
چه تعداد ایرانی عضو فیس بوک هستند؟
پنج فیلترشکن صد درصد تضمینی!
شهید حاج احمد کاظمی
حیف که تهران دو کوهه ی قشنگی نیست!
معلم بزرگ اخلاق تهران رفت
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 4
>> بازدید دیروز: 59
>> مجموع بازدیدها: 403684
» درباره من

شهدا
خادم الشهدا
امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم - که دیدم همین تعبیر «جنگ نرم» توى صحبتهاى شما جوانها هست و الحمدللَّه به این نکات توجه دارید؛ این خیلى براى ما مایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى خوشحالى است - خوب، حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. یعنى شما افسران جوانِ جبهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با جنگ نرمید. اینى که چه کار باید بکنید، چه جورى باید عمل کنید، چه جورى باید تبیین کنید، اینها چیزهائى نیست که من بیایم فهرست کنم، بگویم آقا این عمل را انجام بدهید، این عمل را انجام ندهید؛ اینها کارهائى است که خود شماها باید در مجامع اصلى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان، فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان، در اتاقهاى فکرتان بنشینید، راهکارها را پیدا کنید؛ لیکن هدف مشخص است: هدف، دفاع از نظام اسلامى و جمهورى اسلامى است در مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با یک حرکت همه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جانبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى متکى به زور و تزویر و پول و امکانات عظیم پیشرفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى علمىِ رسانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اى. باید با این جریان شیطانىِ خطرناک مقابله شود.

» پیوندهای روزانه

افسر جوان جنگ نرم [152]
اولین یادوراه شهدا عاشورایی [55]
مشاوره ازدواج [484]
سایت خبری تابناک [213]
فاوا نیوز [197]
سایت فرهنگ انقلاب اسلامی [295]
محبان الزهرا [365]
ذاکرین [389]
سایت رهبری [483]
سایت صبح [244]
رجا نیوز [372]
سبکبالان [682]
دفاع مقدس [1046]
سایت ناجا [332]
[آرشیو(14)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
شهادت[128] . شهید علیرضا مولایی . عید . فاطمیه . قم . مادر . نوروز . نیروی انتظامی . ولایت . یاس . کرببلا . آقا . احساس . ایت الله . ایران . بسیجی . بهجت . خمینی . ریگی . سید احمد . شاخص .
» آرشیو مطالب
یادیاران
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
خرداد 90
اردیبهشت 90
مهر 91

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
برادران شهید هاشمی
WOET
fazestan
گرمساری
غمکده ی چاه علی(ع)

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان









» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب